شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خدری

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه تا کنون ۳۰ میلیارد ریال اعتبار صرف احداث این پروژه شده است اظهار داشت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این استادسرا ۶۰ درصد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری امروز در سفر به شهرستان دشتستان، از پروژه در حال احداث استادسرای مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان بازدید کرد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در جریان این بازدید روند پیشرفت فیزیکی این استادسرا را مناسب ارزیابی کرد و گفت: پروژه احداث مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان به مساحت 13هزار و 354 متر می باشد که از این مقدار سه هزار و 910 متر زیربنای استادسرای آن است.

وی افزود: این استادسرا از سال 94 در قالب شش طبقه و هر طبقه چهار واحد با مجموع 24 واحد عملیات اجرایی آن آغاز و در حال احداث است.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه تا کنون 30 میلیارد ریال اعتبار صرف احداث این پروژه شده است اظهار داشت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این استادسرا 60 درصد است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر همچنین در جریان این بازدید، با شهید گمنام آرام گرفته در مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) تجدید میثاق کرد.

گفتنی است حجت الاسلام جوکار مدیر مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان و اسماعیلی مدیر برنامه ریزی و پشتیبانی حوزه علمیه استان حجت الاسلام خدری را در این بازدید همراهی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha