پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام خزاعی

حوزه/امام جمعه نهبندان گفت: هر چند در مشهد مقدس تابش نور خورشید امام رضا(ع) بیشتر است، اما به این معنا نیست که تنها زیارت در محل حرم انجام می شود بلکه زیارت از راه دور هم امکان پذیر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام «عباسعلی خزاعی» امام جمعه نهبندان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خادمان حرم مطهر رضوی با حضور خود در مناطق مختلف کشور، جو معنوی و رضوی را میان مردم ایجاد کردند.

وی ادامه داد: امام رضا(ع) می فرمایند «اگر مردم زیبایی های سخن و فرهنگ ما را می دانستند از ما پیروی می کردند»، لذا خدام حرم رضوی از راه دور دل های مردم را به پنجره فولاد گره می زنند.

امام جمعه نهبندان افزود: هر چند در مشهد مقدس تابش نور خورشید امام رضا(ع) بیشتر است، اما به این معنا نیست که تنها زیارت در محل حرم انجام می شود، بلکه زیارت از راه دور هم امکان پذیر است.

حجت الاسلام خزاعی تصریح کرد: مردم نهبندان در جنوبی ترین نقطه استان موفق به زیارت از راه دور امام رئوف شدند و با حضور پرچم رضوی می خواهند خود را به سجایای اخلاقی و مکارم اهل بیت(ع) نزدیک کنند.

وی ادامه داد: باید سبک زندگی انسان ها نزدیک به سبک زندگی اهل بیت(ع) باشد و باید با مطالعه سبک زندگی اهل بیت(ع) خود را به زندگی آن ها نزدیک کنیم.

امام جمعه نهبندان خاطرنشان کرد: مردم به امام رضا(ع) عشق و محبت خاصی دارند و پیرو اهل بیت عصمت و طهارت هستند و امام رئوف دست عنایت به سر تمام پیروانش دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha