جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
روستائیان

حوزه/حجت الاسلام سنجری با اشاره به نقش فنی و حرفه ای در توسعه روستاها گفت: اگر زیرساخت های مورد نیاز در روستاها موجود باشد بخش فنی و حرفه ای می تواند نقش موثری را در توسعه روستاها ایفا کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام علی اکبر سنجری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از راهکارهای مهم برای تحقق اقتصاد مقاومتی توجه به بحث حرفه آموزی و یا مهارت آموزی است.

وی، یکی از رسالت های فنی و حرفه ای را توجه و پرداختن به بحث مهارت آموزی دانست و افزود: افراد با آموختن یک حرفه و یا مهارت در فنی و حرفه ای می توانند به کشور و ملت خدمت کنند.

امام جمعه سربیشه با تاکید بر اینکه برای پیگیری کردن بحث اشتغال باید به بحث مهارت آموزی توجه ویژه ای داشته باشیم، یادآور شد: مهارت آموزی یک رویکرد خوب و مناسب است و امیدواریم جوانان بیش از گذشته از بحث مهارت آموزی استقبال داشته باشند.

حجت الاسلام سنجری با بیان اینکه فنی و حرفه ای در توسعه روستاها می تواند نقش مهمی ایفا کند، گفت: اگر زیرساخت های مورد نیاز در روستاها موجود باشد بخش فنی و حرفه ای می تواند نقش موثری را در توسعه روستاها ایفا کند.

وی ادامه داد: یکی از خواسته های مسئولین توسعه روستاها است و برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها باید بر روی مسئله مهارت آموزی روستاییان توجه ویژه ای داشته باشیم و خدمات آموزشی را به مناطق روستایی ببریم.

امام جمعه سربیشه با توجه به تاثیر آموزش های فنی و حرفه ای در اقتصاد کشور و توسعه کسب و کار اظهار کرد: بخش فنی و حرفه ای توانسته است با پرداختن به موضوع مهارت آموزی در جهت افزایش تولیدات داخلی حرکت کند.

حجت الاسلام سنجری خاطرنشان کرد: یک کارآفرین بدون داشتن سواد و گذراندن آموزش های لازم نمی تواند موفق باشد که این مهم باید موردتوجه همه جوانان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha