سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
استاد حوزه علمیه مازندران

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که وجود فرهنگ اشرافی گری در میان مسؤولان بسیار خطرناک است، گفت: این مسأله با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی در تضاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید مصطفی محمدی، استاد حوزه علمیه مازندران، امروز در نشستی با جمعی از مسؤولان شهرستان عباس آباد با اشاره به این که حیله امروز دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم است، گفت:  برنامه دشمن این است که با فشار اقتصادی و معیشتی بر مردم آنها را نسبت به انقلاب اسلامی و نظام اسلامی بدبین و مأیوس کند.

وی با بیان این که یأس و ناامیدی خطر بزرگی برای رشد و تعالی کشور است، افزود: متأسفانه برخی ها در داخل به سرباز دشمن تبدیل شده اند و با ناکارآمدی و مدیریت ضعیف، برنامه دشمن را در جامعه اجرا می کنند که مردم را ناراضی کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز همه مسؤولان باید با وحدت و همدلی گوش به فرمان رهبری نظام باشند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با اشراف نسبت به وضعیت داخلی و خارجی بهترین تصمیم را برای آینده نظام اتخاذ می کنند.

حجت الاسلام محمدی با بیان این که مسؤولان باید همه توان خود را برای رفع مشکلات اقتصادی به کار گیرند، تصریح کرد: دل بستن به وعده های چند کشور غربی که سابقه روشنی در بدعهدی دارند کار کاملاً عبث و بیهوده ای است.

امام جمعه عباس آباد با اشاره به این که امروز تنها راه عبور از مشکلات و بحران های اقتصادی بهره گیری از ظرفیت های داخلی است، خاطرنشان کرد: دولت به جای سرگرم شدن به بحث های بیهوده با اروپایی ها از توان و ظرفیت داخلی برای مقابله با تحریم های دشمن استفاده کند.

وی با بیان این که متأسفانه برخی ها در داخل همواره نگاه آنها به بیرون و کمک های چند کشور غربی بود، تصریح کرد: در ماه های اخیر به وضوح دیدیم که آمریکا و کشورهای اروپایی چگونه با برجام رفتار می کنند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به توصیه های مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص توجه دولت و مسؤولان نسبت به سیاست های اقتصاد مقاومتی، گفت: متأسفانه در سال های اخیر علیرغم همه این تأکیدات شاهد کم توجهی مسؤولان نسبت به اقتصاد مقاومتی بودیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اقتصاد مقاومتی بهترین راه ایستادگی در برابر هجمه های اقتصادی دشمن است، تصریح کرد: باید از این ظرفیت ارزشمند در جهت تقویت توان داخلی کشور بهره گیریم تا بتوانیم کشور را در برابر فشارها و تحریم های اقتصادی آمریکا واکسینه کنیم.

امام جمعه عباس آباد با اشاره به این که مسؤولان باید از هر گونه اختلاف در شرایط فعلی پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: اختلاف و تفرقه در کشور به نفع هیچ کس نخواهد بود و تنها راه نفوذ دشمن را هموار می کند.

حجت الاسلام محمدی با بیان این که مسؤولان بدانند با تفکر انقلابی و مدیریت جهادی می توانیم از هر گونه بحران و مشکل اقتصادی عبور کنیم، تصریح کرد: تجربه مدیریت جهادی در دوران دفاع مقدس و سازندگی در کشورمان وجود دارد که باید امروز نیز از این شیوه مدیریت در برابر مشکلات بهره گیریم.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که مسؤولان از فرصتی که در اختیار دارند برای رفع مشکلات و خدمت صادقانه به مردم بهره بگیرند، خاطرنشان کرد: فرصت خدمتگزاری محدود است و نباید این فرصت به وجود آمده را از دست داد.

امام جمعه عباس آباد با بیان این که وجود فرهنگ اشرافی گری در میان مسؤولان بسیار خطرناک است، بیان داشت: این مسأله با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی در تضاد است.

وی با بیان این که این مسأله پذیرفتنی نیست که عده ای در کشور حقوق های نجومی دریافت کنند و مردم ما از مشکلات اقتصادی زیادی رنج ببرند، افزود: حقوق های نجومی مسؤولان در راستای اهداف دشمن است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه برخورد قاطعی با نجومی بگیران صورت نگرفت، بیان داشت: علیرغم تأکیدات ویژه مقام معظم رهبری در این خصوص شاهد عدم برخورد قاطع با این افراد بودیم.

وی با بیان این که متأسفانه برخی ها گاهی با فساد مالی، بانکی و اختلاس برنامه دشمن را اجرا می کنند، گفت: فسادهای اقتصادی دل مردم فقیر، انقلابی و خانواده های شهدا را به درد می آورد. 

امام جمعه عباس آباد با اشاره به این که ملت بزرگ ایران همچنان در مسیر انقلاب حاضر هستند و از آرمان ها و ارزش های این نظام دفاع و حراست می کنند، افزود: ملت ایران تا پای جان برای انقلاب ایستاده اند و افراد فاسد و قانون شکن را نیز مجازات خواهند کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha