جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر ضرورت استفاده از کارشناسان حوزه های خواهران و برادران در برنامه های صدا و سیما، گفت: رسانه ملی امروز باید نقش خطیر و رسالت اصلی خود را در رابطه با حجاب و عفاف به خوبی اجرا نماید و نباید این برنامه های فقط مختص به یک هفته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در دیدار با رئیس بنیاد حجاب و عفاف و نماینده صدا و سیمای مرکز قزوین در رابطه با محتوا سازی و ارائه الگوهای صحیح حجاب در رسانه ملی، گفت: امروز دشمنان بی حیایی و بی عفتی را در جامعه اسلامی ترویج می دهند و نباید در مقابله با آن سکوت کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر ضرورت استفاده از کارشناسان حوزه های خواهران و برادران در برنامه های صدا و سیما، افزود: رسانه ملی امروز باید نقش خطیر و رسالت اصلی خود را در رابطه با حجاب و عفاف به خوبی اجرا نماید و نباید این برنامه های فقط مختص به یک هفته باشد.

وی ادامه داد: آنچه امروز دشمنان را خوشحال می کند این است که ارزش های اسلامی که خون بهای هزاران شهید است، مورد بی تفاوتی قرار دهیم.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین بیان کرد: حجاب پدیده ای متاثر از مسائل اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، اقلیمی و فرهنگی است که باید مسئولان، فرهنگیان و همه مردم در این عرصه وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: هر فرد مسلمان و معتقد به اسلام و قرآن باید با حرکت های اجتماعی در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه اسلامی گام بردارد.

مدیر حوزه علمیه قزوین ضمن قدردانی از تلاش های بنیاد عفاف و حجاب استان، گفت: بدحجابی و بی‌حجابی دارای پیامدهای بسیار خطرناک و مخرب در جامعه است و عدم رعایت پوشش اسلامی سلامت اخلاقی جامعه را به خطر می‌اندازد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha