جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حماس

حوزه/ هیئتی از حماس با بلال عبدالله عضو فراکسیون نشست دموکراسی، بلال داغر مسئول حزب الله در جبل لبنان و سراج مسئول سیاسی جماعت اسلامی دیدار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، هیئتی از حماس با بلال عبدالله عضو فراکسیون نشست دموکراسی، بلال داغر مسئول حزب الله در جبل لبنان و سراج مسئول سیاسی جماعت اسلامی دیدار کرد.

دو طرف در خصوص آخرین تغییرات سیاسی مسئله فلسطین، "قرارداد قرن" و بازتاب آن بر مسئله فلسطین، پرونده آنروا و اوضاع اردوگاه های فلسطینی در لبنان بحث و گفتگو کردند.

هیئت حماس بر تمسک جنبش به تلاش مشترک فلسطینی برای مقابله با چالش ها و خطراتی که مسئله آوارگان فلسطینی را در لبنان هدف قرار می دهد، تاکید کرد و به ضرورت حفظ امنیت و استقرار اردوگاه ها و تمسک آوارگان فلسطینی به حق بازگشت اشاره کرد.

این هیئت افزود: ملت فلسطین باید به آژانس آنروا به عنوان شاهد بین المللی بر نکبت ملت فلسطین در سال 1948 میلادی تمسک جویند و کاهش خدمات آنروا در زمینه بهداشت و آموزش را نپذیرند.

دولت لبنان به حقوق مدنی آوارگان فلسطینی رسیدگی کند

اعضای حماس از دولت لبنان خواست به حقوق مدنی آوارگان فلسطینی در لبنان رسیدگی کند تا پایداری آنان در مقابله با چالش هایی که مسئله فلسطین به آن مواجه است، از جمله قرارداد قرن، تقویت شود.

بلال عبد الله با تاکید بر اینکه مسئله فلسطین، مسئله اصلی ماست، اشاره کرد: حقوق مدنی و انسانی آوارگان فلسطینی باید تحقق یابد تا بتوانند با کرامت زندگی کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha