شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار

حوزه/ خادمان حرم مطهر رضوی در قالب کاروان زیرسایه خورشید با خانواده های شهدای شهرستان آبیک دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام حسین جلیلی، روحانی کاروان زیرسایه خورشید خادمان رضوی به همراه با تولیت مدرسه علمیه شهرستان آبیک وخادمین بارگاه امام رضا (ع) با خانواده های شهیدان ولی الله کریمی، اصغر اکبری زاده و دلوی دیدار و یاد وخاطره این حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

حجت الاسلام جلیلی خاطرنشان کرد: شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم با گذشتن از جان خویش عزت اسلام و مسلمین را در همه جهان به نمایش گذاشتند.

روحانی کاروان زیرسایه خورشید خادمان رضوی افزود: خانواده شهدا در دنیا عزتمند و مورد تکریم همه مردم هستند و در آخرت نیز از شفاعت شهیدشان بهره­ مند می ­شوند.

مبلغ اعزامی از مشهد مقدس ادامه داد: ملت  ایران به وجود چنین مردان دلاوری به خود می بالند و شما خانواده معظم شهدا باید بدانید که دارای عزت هستید و همانا عزت سرمایه بزرگی برای مسلمانان است.

حجت الاسلام جلیلی تصریح کرد: از آنجائی که دشمنان انقلاب اسلامی و برخی از کشورهای مغرض امروز از هر سو جوانان ایران اسلامی را مورد هدف تهاجم فرهنگی خود قرار داده، بایستی با تشریح اهداف بلند شهدا در عرصه جنگ تحمیلی، مانع از ورود و پیشروی دشمن به تصورات پاک جوانان کشورمان باشیم.

خادم بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) تصریح کرد: در حال حاضرما در هر جایگاهی وظیفه داریم با الگوپذیری از شهدا، راه آنها را ادامه داده و در دفاع از آرمان های شهدا و نظام از هیچ تلاشی فروگذار نکینم.

حجت الاسلام جلیلی بیان کرد:  این انقلاب و آزادی ما دستاورد خون شهدا و فداکاری خانواده شهدا و بخصوص والدین شهداست که حق بزرگی به گردن همه ملت ایران دارند.

حجت الاسلام میرامینی، امام جمعه شهرستان آبیک نیز با تاکید بر ضرورت ترویج گسترش فرهنگ ایثار وئشهادت، بیان کرد: فرزندان این مرز و بوم در دفاع مقدس کار بزرگی را انجام داده‌اند و خداوند امروز به خانواده شهدا و ایثارگران به واسطه صبر و ایستادگی‌شان عزت و افتخار داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha