پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شفای فاطمه زهرا

حوزه/ فاطمه زهرا دختر ۳.۵ ساله ای است که از ۳ ماهگی با ایست قلبی مواجه شد و از آن لحظه به بعد متخصصان بیرجند و مشهد او را جواب کردند، اما با توسل به حضرت رضا(ع) شفا پیدا کرد و زنده ماند و حال او اکنون رو به بهبودی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، کاروان خدام رضوی یا همان «زیرسایه خورشید»، روز گذشته در منزل فرزند دارای چند معلولیت در روستای قلعه زری خوسف رفتند که شفای خود را از امام رضا(ع) گرفته است.

فاطمه زهرا دختر 3.5 ساله ای است که از 3 ماهگی با ایست قلبی مواجه شده بود که از آن لحظه به بعد متخصصان بیرجند و مشهد او را جواب کردند، اما با توسل به حضرت رضا(ع) این دختر شفا پیدا کرده و زنده مانده و اکنون رو به بهبود است.

پدر فاطمه زهرا می گوید: دخترم را در سه ماهگی به بیمارستانی در شهرستان بیرجند بردیم که دکتر متخصص با انجام معاینات تشخیص داد که فاطمه زهرا مشکل قلبی دارد.

وی می افزاید: دکتر به پرستاران گفت دارویی به دخترم تزریق کنند که اکوی قلب بگیرند، اما متاسفانه از آنجا که دارو قوی و بدن دخترم ضعیف بود، فاطمه زهرا ایست قلبی کرد و بعد از هشت ساعت دخترم به هوش آمد و دکترها به ما گفتند باید دخترتان را به مشهد اعزام کنید.

وی گفت: حال دخترم وخیم بود و دکترهای بیرجند او را جواب کرده بودند و گفتند رفتن به مشهد هم فایده ای ندارد، اما بنده به امام هشتم توسل کردم و گفتم می خواهم امام رضا(ع) دکتر فرزندم باشد.

پدر فاطمه زهرا ادامه داد: بنده تا سه سال قبل مشهد نرفته بودم و به این دلیل در مشهد جایی را یاد نداشتم، اما بعد از مدتی بیمارستانی را پیدا کرده و دکترهای آنجا هم فرزندم را جواب کردند.

وی می افزاید: قطع امید نکردم و دخترم را به کنار پنجره فولاد بردیم و با حالی دگرگون به امام رضا(ع) متوسل شدیم و از امام هشتم خواستیم که ما را دست خالی برنگرداند؛ بعد از توسل به امام رضا(ع) دخترم هشت روزی در بیمارستان بستری بود بعد از آن دکترهای متخصص دوباره اکوی قلب از دخترم گرفتند و در کمال تعجب نظریه قبلی خود را برگرداندند و گفتند «با یک دارو می توان این بیماری را کنترل کرد و فاطمه زهرا زنده می ماند».

پدر فاطمه زهرا بیان کرد: دکترها قبل از این گفته بودند دخترتان زنده نمی ماند و مانند گوشت افتاده خواهد بود و هزینه کردن برای آن فایده ای ندارد، اما امروز زنده بودن فاطمه زهرا را مدیون امام رضا(ع)هستم.

وی گفت: من که قبل از بیماری دخترم به مشهد نرفته بودم، بعد از این بیماری هر چند وقت به مشهد می روم و در بدو ورود ابتدا برای زیارت به حرم مشرف می شوم و سپس برای مداوای دخترم به بیمارستان می روم.

وی با بیان اینکه به امید خدا دخترم رو به بهبود است، افزود: فرزندم چشم هایش ضعیف است و پاها، دست ها و قلبش هنوز مشکل دارد اما رو به بهبودی است.

پدر فاطمه زهرا می گوید: چشم ها و لثه های دخترم باید جراحی و دست هایش نیز عمل شود و گوش های فاطمه زهرا هم نیاز به سمعک دارد که متاسفانه هزینه آن ها بالا است.

وی با بیان اینکه خریداری سمعک بیش از 13 میلیون تومان هزینه دارد، عنوان کرد: درآمد و پول کافی برای درمان دخترم ندارم و از خیران و مردم می خواهم برای درمان دخترم و تامین هزینه های جراحی و عمل آن به ما کمک کنند تا فاطمه زهرا مانند بقیه دختران زندگی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha