جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بیانیه

حوزه/ حوزه علمیه استان کردستان در بیانیه ای عملیات تروریستی گروهک منحله پژاک و شهادت تعدادی از فرزندان این مملکت را نشانه توحش و خوی وحشی گری این گروهک مورد حمایت آمریکا و صهیونیست ها عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حوزه علمیه استان کردستان در پی عملیات ننگین تروریست های پژاک در روستای «دری» از توابع شهرستان مریوان و شهادت تعدادی از نیروهای سپاه و بسیج، در بیانیه ای با تسلیت شهادت دلاورمردان سپاه اسلام، آورده است: یش از 4 دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می گذرد و هر روز و هر ساعت شاهد توطئه های بسیاری از سوی دشمنان این آب و خاک هستیم که به حمد خداوند متعال تاکنون دسیسه های بدخواهان این ملت و نظام ره به جایی نبرده است.

عملیات تروریستی گروهک منحله و فاسد پژاک در روستای «دری» از توابع شهرستان مریوان نمونه بارزی از تلاش مذبوحانه دشمنان برای ساقط کردن این نظام است، ولی دشمنان باید بدانند و آگاه باشند که این نظام الهی با حمایت و رهبری امام خامنه ای هرگز آسیبی نخواهد دید و دشمنان همانند گذشته تنها با این اعمال خبیثانه و غیرانسانی، بر سیاهی پرونده آلوده به خون جوانان این مرز و بوم می افزایند.

امروز دشمنان و تروریست ها با حمایت صهیونیست و آمریکا و دیگر اذنابشان به دنبال ضربه زدن به انقلاب برآمده از بطن جامعه و مردم این مملکت هستند. در این سالهای متمادی از عمر انقلاب اسلامی توطئه ها و ترورهای بسیاری را شاهد بوده ایم که نه تنها خللی در آرمان های الهی این نظام ایجاد نکرده است، بلکه خون شهدای این ترورها نهال انقلاب را پربارتر از گذشته می کند.

حوزه علمیه استان کردستان، روحانیون، طلاب و... ضمن محکوم کردن این عملیات غیرانسانی تروریست ها، از ملت ایران می خواهد با حفظ همدلی و یکپارچگی خود در برابر دشمنان، اتحاد، ولایتمداری و دشمن ستیزی خود را نشان دهند.

گفتنی است، در عملیات تروریستی بامداد شنبه گروهک تروریستی پژاک در روستای «دری» شهرستان مریوان 11 نفر از نیروهای سپاهی و بسیجی به شهادت رسیدند و هشت نفر دیگر زخمی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha