جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه علمیه خواهران استان فارس

حوزه/معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان فارس از برگزاری مصاحبه ورودی طلاب سطح سه به مدت چهار روز در شیراز خبر داد.

«سکینه سردار» معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان فارس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شیراز گفت: مصاحبه متقاضیان سطح سه(کارشناسی ارشد) حوزه علمیه خواهران استان فارس از 24 تا 27 تیرماه به مدت چهار روز در شیراز برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مصاحبه 120 نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی سطح سه حوزه علمیه خواهران استان فارس، 35 نفر در رشته تفسیر، 30 نفر در رشته کلام، 20 نفر در رشته اخلاق و 35 نفر متقاضی غیرحضوری مورد مصاحبه علمی اخلاقی قرار گرفتند.

سردار، آغاز کلاس‌های سطح سه حوزه علمیه خواهران استان فارس را 31 شهریورماه اعلام کرد و افزود: نتایج مصاحبه علمی اخلاقی طلاب در تاریخ 8/6/97 از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی http://www.whc.ir/ و یا مراجعه حضوری به مراکز تخصصی آموزش عالی حوزوی سراسر استان اعلام می‌شود.

وی با اشاره به فراهم شدن امکان تحصیل در مقطع سطح سه به شکل حضوری و غیرحضوری، بیان کرد: امکان تحصیل برای داوطلبان مقطع سطح سه از طریق مراکز تخصصی آموزش عالی حوزوی آباده، جهرم و شیراز به شکل حضوری و همچنین از طریق شرکت در کلاس‌های آنلاین به شکل غیرحضوری برای سراسر استان فراهم شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان فارس گفت: تاکنون 73 نفر در مقطع سطح سه فارغ‌التحصیل شده‌اند و 202 نفر مشغول به تحصیل هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha