پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سکینه سردار

حوزه/معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان فارس از برگزاری امتحانات پایان‌ترم نیمسال دوم تحصیلی طلاب غیرحضوری جامعه الزهرا(س) در استان فارس خبر داد.

«سکینه سردار» معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان فارس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شیراز، گفت: امتحانات پایان‌ترم نیمسال دوم تحصیلی طلاب غیرحضوری استان فارس در مقطع عمومی(سطح دو) و تکمیلی(سطح سه) به مدت یک هفته از 17 تا 23 تیرماه در شیراز برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری امتحانات جامعه الزهرا در دو نوبت صبح و بعدازظهر، اعلام کرد: روزانه بیش از 100 نفر از طلاب غیرحضوری جامعه الزهرا در این امتحانات حضور داشتند.

سردار ادامه داد: محل برگزاری آزمون و همچنین اسکان طلاب به صورت مشترک در مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) و موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه النبی(س) شیراز واقع در خیابان فیض بوده است.

وی بابیان اینکه فرآیند طراحی سؤال، تصحیح و اعلام نتایج امتحانات توسط جامعه الزهرا انجام می‌شود، اضافه کرد: با توجه به درخواست‌ طلاب بخش غیرحضوری مبنی بر برگزاری امتحانات پایان نیمسال در شهر محل سکونت خود، استان فارس نیز برای چهارمین سال پیاپی همزمان با سایر استان‌ها، شرایط برگزاری امتحانات نیمسال دوم تحصیلی را برای این طلاب فراهم کرد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان فارس افزود: تاکنون بیش از 300 ماده امتحان ازجمله صرف، نحو، احکام، اصول (از یک تا 5)، فقه  (از یک تا 10)، فلسفه، کلام و ... توسط حوزه علمیه خواهران استان فارس برای طلاب خواهر غیرحضوری جامعه الزهرا در مقطع عمومی (سطح دو) و تکمیلی (سطح سه) برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه پس از اتمام امتحانات، تمام عناوین امتحانی، صورت‌جلسه و اوراق امتحانی بسته‌بندی می‌شود، عنوان کرد: در پایان تمام پاکت‌ها با امضای مدیر برگزاری آزمون در استان برای انجام مراحل بعدی به جامعه الزهرا قم ارسال می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha