جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جنبش جهاد اسلامی فلسطین

حوزه/ جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: آنچه گروهک های شرور اشغالگر از هجوم به صحن مسجد الاقصی مرتکب می شوند، تجاوزی خطرناک علیه تمامی مسلمانان، اعراب و فلسطینی ها است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: آنچه گروهک های شرور اشغالگر از هجوم به صحن مسجد الاقصی مرتکب می شوند، تجاوزی خطرناک علیه تمامی مسلمانان، اعراب و فلسطینی ها است.

جهاد اسلامی اشاره کرد: کسانی که برای نجات اسرائیل از تنگنای راهپیمایی بازگشت شتاب می کنند، بدانند که آنچه رژیم تروریسم اسرائیلی در حق قدس و مسجد الاقصی مرتکب می شود، نمی توان در برابر آن سکوت کرد و اینکه تداوم تجاوز به مسجد الاقصی منجر گسترش این تجاوز به تمامی اماکن می شود.

این جنبش تاکید کرد: باید در برابر یورش های یهودیان به مسجد الاقصی، حرکتی فوری انجام گیرد و در این مبارزه باید تمامی جنبش های مبارز فلسطینی شرکت کنند.

جهاد اسلامی تصریح کرد: راهپیمایی بازگشت و شیوه ها و ابزار های مبارزه ای آن به تحقق اهداف خود و پیروزی مسجد الاقصی و مقابله با یورش های یهودیان نزدیک شده است.

این جنبش فلسطینی افزود: شهرک نشینان و استعمارگران صهیونیستی هیچ حقی در مسجد الاقصی ندارند و یورش آنان به این مکان مقدس، یک اقدام تجاوزگرانه و تروریستی است که سکوت در برابر آن ممکن نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha