پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
 قرآن کریم

حوزه/ ۲۳ عنوان کلاس قرآنی «مصحف» ویژه بانوان در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیها‌السلام در تابستان جاری در راستای آموزش تخصصی قرآن کریم به خواهران اقدام به برنامه‌ریزی دوره‌های تخصصی قرآن کریم با عنوان مصحف کرده است.
در این کلاس‌های قرآنی بانوان به‌صورت تخصصی با ترجمه و تفسیر تحت‌اللفظی قرآن کریم آشنا می‌شوند.
بانوانی امکان ثبت‌نام در دوره مصحف دارند که آموزش‌های مقدماتی قرآن کریم را گذرانده و با صرف و نحو به‌صورت عمومی آشنا باشند.
این کلاس‌های قرآنی از سوی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیه‌السلام به‌صورت مستمر و دنباله‌دار برای قرآن آموزان برگزار می‌شود و قرآن آموزان از مرحله مقدماتی تا تکمیلی آن را پشت سر می‌گذارند.
آشنایی با ترجمه و مفاهیم قرآن کریم از پیش‌نیازهای دوره «مصحف» هستند و به شرکت‌کنندگان در دوره‌ها پس از گذراندن دوره از سوی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیه‌السلام گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.
لازم به ذکر است: همایش طوبی کرامت که در ایام دهه کرامت برگزار شد، در راستای تجلیل از قرآن آموزان خواهر و برادری بود که چنین دوره‌هایی را در مدت چند سال گذارنده و به دلیل موفقیت در دوره‌های قرآنی عنوان دانش‌آموخته از سوی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیه‌السلام به آن‌ها داده شده است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha