چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه بوشهر با اشاره به این که با تولید کالای با کیفیت می توان باعث ایجاد رشد اقتصادی در کشور شد، افزود: عقلانیت، تدبیر اقتصادی و اخلاق باید در کار و تولید مراعات شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در دیدار سید محمود نوابی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، با تبریک دهه کرامت گفت: تولید مناسب و با کیفیت، مدیریت صحیح توزیع و اخلاق اسلامی از مهمترین موضوعات در حوزه اقتصادی است.

نمانیده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: در شرایط کنونی کیفیت کالا و کار بسیار حائز اهمیت است. وقتی کار مناسب و کالا با کیفیت باشد، به طور قطع تحریم های خارجی نمی تواند تاثیری داشته باشد.

رئیس شورای حوزه علمیه بوشهر با اشاره به این که با تولید کالای با کیفیت می توان باعث ایجاد رشد اقتصادی در کشور شد، افزود: عقلانیت، تدبیر اقتصادی و  اخلاق باید در کار و تولید مراعات شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اخلاق در اقتصاد بسیار مهم است و باید در تمام شئون مراعات شود و در صورت بی توجهی به آن متضرر می شویم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha