چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام عباسی

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: امروز خدمت به مکتب اهل‌ بیت (ع) شیوه‌های گوناگونی دارد و باید به مقتضیات زمان توجه کرد و برای انقلابی ماندن، دشمن را درست شناخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، صبح امروز در مراسم افتتاحیه طرح اردوی ولایت دانش آموزان دختر  منتخب استان قزوین که در اردوگاه شهید رجایی استان البرز برگزار شد گفت:  مهدویت یکی از مبانی دین اسلام است و با توجه به اهمیت موضوع باید به سمت و سویی حرکت کرد که نسل جوان ما به درستی با مبای دینی آشنا شود، چرا که امروز دشمن با اسلام آمریکایی به میدان آمده تا به اهداف خود دست پیدا کند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: علت دشمنی با ولایت فقیه نیز به همین علت است، چرا که دشمن به‌خوبی می‌داند مردم ما گوش به فرمان ولی فقیه زمان خود هستند، لذا  امروز باید با همان اخلاص، ایثار و فداکاری رزمندگان پشت سر ولایت بایستیم.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین بیان کرد: دشمن همواره با توطئه‌های متفاوت وارد می‌شود، چرا که مستکبران می‌دانند که توان مقابله با مردم غیور ایران را ندارند، از این رو سعی می کنند از طریق نفوذ به اهداف خود دست پیدا کنند و بر همین اساس مقام معظم رهبری بر مسئله بصیرت و بصیرت افزایی تاکید داشته‌اند.

وی افزود: امروز خدمت به مکتب اهل‌ بیت (ع) شیوه‌های گوناگونی دارد و باید به مقتضیات زمان توجه کرد و برای انقلابی ماندن، دشمن را درست شناخت.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: امروز اگر فرهنگ ایثار و شهادت و بصیرت افزایی در جامعه ترویج و در قلب جوانان نهادینه شود فرصتی برای نقشه‌های شوم دشمنان نخواهد بود.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین بیان کرد: آگاه‌سازی، بصیرت‌افزایی و مصون‌سازی مردم، از جمله وظایف و نقش روحانیت در جامعه امروزی است. همچنین مطابق فرمایشات قرآن دشمن شناسی موضوعی است که اهمیت زیادی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی همچنین از نمایشگاه شهدای مدافع حرم و کلاس های مختلف بصیرتی وعقیدتی این اردو بازدید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha