پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت‌الله مرتضی تهرانی دعوت حق را لبیک گفت

حوزه/ پیکر عالم ربانی و معلم اخلاق آیت الله حاج آقا مرتضی تهرانی، صبح امروز با حضور با شکوه شخصیت ها، مسئولان لشکری و کشوری، شاگردان و دوستداران ایشان، در تهران تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، مراسم تشییع پیکر عالم ربانی و معلم اخلاق آیت الله حاج آقا مرتضی تهرانی، صبح امروز با حضور با شکوه شخصیت ها، مسئولان لشکری و کشوری، شاگردان و دوستداران این استاد اخلاق، در فضایی مالامال از غم  و اندوه، از محل حسینیه ایشان در منطقه دزاشیب تهران برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی تهرانی، فرزند بزرگ استاد فقید اخلاق، بنا بر وصیت پدر، نماز میت را بر پیکر ایشان اقامه کرد.

در این مراسم همچنین حاج میثم مطیعی، مداح اهل بیت عصمت و طهارت، علاوه بر قرائت زیارت عاشورا، به مرثیه سرایی در سوگ معلم اخلاق تهران پرداخت.

پیکر مرحوم آیت الله تهرانی پس از اقامه نماز میت، بر روی دستان جمعیت کثیری از شاگردان و دوستداران ایشان، تا حوالی میدان تجریش تشییع شد و مردم ولایت مدار با استاد فقید اخلاق وداع کردند.

پس از تشییع باشکوه، پیکر این فقیه عالیقدر و سالک الی الله، بنا بر وصیت ایشان، جهت تدفین و خاکسپاری به کربلای معلی منتقل خواهد شد.

براساس این گزارش، مراسم بزرگداشت استاد فقید اخلاق، چهارشنبه سوم مرداد، ساعت 10 صبح در مسجد میرزا موسی واقع در بازار بزرگ تهران برگزار می‌شود.

همچنین مجلس یادبودی نیز روز پنج شنبه چهارم مرداد از اذان مغرب در حسینیه آیت‌‌الله تهرانی واقع در میدان قدس، خیابان شهید کبیری (دزاشیب)، خیابان عمار، کوچه شهید صالحی، کوچه منصور، پلاک ۸ برپا می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha