چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ابراهیمی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین گفت: حضور اساتید حوزه علمیه قزوین در این اردوی دانش آموزی یاوران ولایت برکات زیادی به همراه داشته و باید این ارتباط روحانیت با نسل جوان بیش از پیش تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، رضا ابراهیمی در دیدار با مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت:  طرح یاوران ولایت ویژه پسران و دختران دانش آموز منتخب استان قزوین با اجرای برنامه های معین شده به مدت دو هفته در اردوگاه شهید رجایی و با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه قزوین در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های اجرا شده طی این دوره شامل آموزش برنامه های کارگاهی با مفاهیم آتش به اختیار، کلاس های تشکیلاتی، جذب، سازماندهی، خلاقیت و ایده پردازی، دشمن شناسی رسانه ای بود.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری  انتخاب مجمع علوی با رأی دانش آموزان طی این دوره بود که در خلال این انتخابات رئیس، نائب رئیس، بازرس، منشی و نماینده مجمع انتخاب می شوند و این ۵ عضو به عنوان نخبگان استان در کنگره ملی همفکری آینده سازان کشور شرکت خواهند داشت.

وی اظهار کرد: از دیگر برنامه های این دوره برگزاری یادوار ه شهدا با حضور راوی دوران دفاع مقدس از استان البرز، و قزوین،  توزیع بسته های فرهنگی و نیز توزیع کتاب کار تشکیلاتی بین دانش آموزان بود.

ابراهیمی به برگزاری اردوی طرح یاوران ولایت بیان کرد: در این طرح اساتید برجسته حوزه علمیه قزوین و استان البرز در کلاسهایی با موضوعات بصیرتی و عقیدتی تشکیل شده که خوشبختانه ارتباط خوب دانش آموزان با روحانیت توانسته برکات و ثمرات خوب وارزشمندی به همراه آورد.

 رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین تصریح کرد: بر اساس ابلاغیه و بخش نامه های ابلاغ شده 14 سرفصل تعریف شده داریم که در این دوره این سرفصل ها در4 محور عقیدتی، بصیرتی، معرفتی و مدیریتی گنجانده شده و تدریس می شود.

ابراهیمی بیان کرد: در این برنامه شعار دانش آموز محوری عینیت یافته است چرا که اداره امور دوره آموزشی با خود دانش آموزان است و در حدود 90 درصد برنامه ها، فعالیت ها و اقدامات توسط تعدادی از دانش آموزان نخبه انجام می شود.

وی از گروه تلویزیونی بسیج صدا وسیمای مرکز قزوین برای ساخت مستند اردوی طرح یاوران ولایت قدردانی کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha