جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: فرهنگ شهادت و ایثار جزو لاینفک دین مبین اسلام از دوران پیامبر اکرم (ص) تاکنون بوده است و رسیدن به این مقام آرزوی هر آزاده و مومنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، ظهر امروز در مراسم یادبودی که در مسجد جامع شهرستان مریوان به مناسبت گرامیداشت یاد و نام شهدای ترورویستی بامداد شنبه هفته جاری برگزار شد، اظهار داشت: اگر خداوند بخواهد کسی را در بالاترین درجات قرار دهد وی را شهید می کند و این افتخاری بزرگ برای هر انسانی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: چیزی که مورد درخواست ابرار و صالحان از خداوند منان است، درجه و رتبه شهادت است، زیرا این صالحان به خوبی می دانند که مرگ به دنبال انسان است، پس چه بهتر که انسان در راه خدا و اهداف متعالی بشری شهید شود.

وی در ادامه سخنان خود گفت: فرهنگ شهادت و ایثار جزو لاینفک دین مبین اسلام از دوران پیامبر اکرم (ص) تاکنون بوده است و رسیدن به این مقام آرزوی هر آزاده و مومنی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: حادثه تروریستی شهرستان مریوان مرا به یاد شهادت پشمرگان کرد و بسیجان در هشت سال جنگ تحمیلی در کردستان می اندازد، شیعه و سنی در کنار هم برادروار می ایستند و جان خود را برای حفظ عزت و افتخار این مملکت فدا می کنند که این مایه مباهات برای این کشور و مملکت است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه گروهایی همانند دموکرات ها عقیده لیبرالی دارند و اعتقادی از خداوند در وجود آنان نیست و پژاک از آنها هم بدتر است، اظهار داشت: اگر این رشادت ها و شهادت ها نبود امروز نه اثری از خانه خدا بود و نه نامی از خداوند متعال.

وی در ادامه سخنان خود ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه تمامی معادلات جهانی را به هم زد و همین امر باعث کینه دشمنان این مرز و بوم شده است و نمونه بارز آن عملیات تروریستی گروهک منحله پژاک در شهرستان مریوان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha