جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
غلامی

حوزه/ معاون فرهنگی،آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان لرستان از برگزاری گفتمان های اعتقادی دهه کرامت با حضور مبلغان خبر داد .

حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با تبریک دهه کرامت، گفت: این دهه فرصتی مغتنم برای تبلیغ، تبیین و نهادینه کردن سیره رضوی در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه در دهه کرامت برنامه های متعددی با حضور مبلغان در نقاط مختلف استان لرستان در حال برگزاری است، افزود: مبلغان با برگزاری نشست ها و گفتمان های اعتقادی پیرامون مناقی اهل بیت(ع) بویژه امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) تلاش می کنند سبک زندگی اسلامی را در بین مردم به ویژه نسل جوان نهادینه و فرهنگ سازی نمایند .

معاون فرهنگی، پژوهشی، آموزشی تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه در برگزاری برنامه های دهه کرامت از ظرفیت تبلیغی ائمه جمعه، جماعات، روحانیون طرح هجرت و ... استفاده خواهد شد، خاطر نشان ساخت: قریب به 300 مبلغ در مناطق مختلف استان لرستان معارف دینی و سبک زندگی اهل بیت(ع) را در این دهه تبیین می کنند.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه در دهه کرامت ویژگی های شخصیتی و اعتقادی حضرت فاطمه معصومه(س) برای دختران جوان بیان می شود، افزود: توجه دادن دختران جوان به شخصیت دینی، ولایی و اعتقادی آن بانوی بزرگوار از مهمترین اهداف برگزاری این گفتمان ها برای بانوان است.

وی، برگزاری نشست های معرفتی در مساجد با حضور مبلغان برای عموم مردم، مسابقات فرهنگی و تجلیل از فعالان فرهنگی به ویژه دختران جوان با محوریت عفاف و حجاب را از دیگر برنامه های دهه کرامت برشمرد .

معاون فرهنگی، پژوهشی، آموزشی تبلیغات اسلامی لرستان در پایان با اشاره به فرا رسیدن 5 مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه نیز گفت: همزمان با فرا رسیدن این روز نیز ائمه جمعه و مبلغان برکات پرشور حضور مردم در نماز عبادی سیاسی جمعه را تشریح و تبیین می نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha