جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مشاوره

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از فعالیت ۱۱ مشاور در مدارس علمیه این استان خبر داد .

خانم سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد گفت: همزمان با فراخوان جذب مشاور جدید در مدارس علمیه از لرستان 6 نفر برای شرکت در دوره های تخصصی جذب مشاور شرکت خواهند کرد که در صورت موفقیت در این آزمون، در مدارس علمیه خواهران استان به عنوان مشاور جذب خواهند شد .

وی با بیان اینکه هم اکنون همه مدارس علمیه خواهران استان لرستان از وجود مشاور بهره مند هستند، افزود:در برخی مدارس علمیه دو مشاور به طلاب خدمات مشاوره ارائه می دهند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به ضرورت وجود مشاور در مدارس علمیه، خاطر نشان کرد: با حضور مشاوران مجرب در مدارس طلاب می توانند با فراغ بال و گرفتن مشاوره های مورد نیاز در امر تحصیل علوم حوزوی موفق شوند .

عزیزی با بیان اینکه مشاوران مدارس علمیه با شرکت در دوره ها و کارگاههای مشاوره اخلاقی و روانشناختی و همچنین دوره های سیر مطالعاتی زیر نظراساتید مشاور حوزه تکنیک ها و فنون مشاوره های کارآمد را آموزش می بینند، یادآور شد: مشاوران در زمینه های تحصیلی، خانوادگی، ازدواج، تربیت فرزند، روانشناختی و ... به طلاب مشاوره ارائه می دهند .

وی در پایان همچنین با اشاره به ثبت نام دوره طرح تربیت حافظان قرآن کریم با همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف  برای طلاب نیز گفت: از زمان فراخوان این طرح تاکنون بیش از 20 طلبه از مدارس علمیه خواهران استان که شرایط لازم را برای حفظ داشته اند، ثبت نام کرده اند که در صورت موفقیت به عنوان مربی قرآن کریم، به آموزش مفاهیم قرآنی و دوره های حفظ برای مخاطبان خواهند پرداخت .

                                                                                                                                                           

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha