جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: در ویژه برنامه آدینه به حواشی چگونگی برگزاری نماز جمعه و اقدامات برپایی پرداخته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب، در حاشیه گردهمایی ائمه جمعه استان قزوین گفت: دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان برنامه های متنوعی را در سالگرد اقامه نماز جمعه  پیش بینی کرده است که اجرا می شود و رونمایی از تمبر یادبود ائمه جمعه فقید استان قزوین که با همکاری اداره کل پست استان قزوین و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه استان قزوین تهیه شده از جمله این برنامه هاست.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با بیان اینکه جشنواره آدینه هم به زودی با همکاری حوزه هنری استان قزوین اجرا خواهد شد که از پوستر جشنواره هم رونمایی می کنیم:تصریح کرد ، به مناسبت اقامه نخستین نماز جمعه پس از انقلاب پخش ویژه برنامه آدینه از صدا و سیمای استان قزوین هم تدارک دیده شده و در ویژه برنامه آدینه به حواشی چگونگی برگزاری نماز جمعه و اقدامات برپایی پرداخته شده است.

وی افزود: اجرای سرود آدینه با همکاری گروه سرود انتظار از دیگر برنامه های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین است که تلاش می کنیم این سرود در شبکه های ملی و استانی و نیز نمازجمعه شهرهای تهران و قزوین اجرا شود و با اجرای برنامه های مختلف تلاش می کنیم مردم استان را بیش از گذشته با نماز جمعه بعنوان سنگر فرهنگی آشنا کنیم.

فاطمی نسب انتشار ویژه نامه نشریه آدینه به مناسبت فرارسیدن ۵ مرداد را از دیگر برنامه های دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین ذکر کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha