جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 456885
۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
حاجی زاده

حوزه/ امام جمعه اهر گفت: شهدا قطب نما هستند و باید برای حفظ ارزش و حرمت شهدا موج ایجاد شود و برگزاری یادواره شهدا لرزه بر اندام بدخواهان انقلاب اسلامی می اندازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین جواد حاجی ‌زاده امام جمعه اهر، در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر با تبریک دهه کرامت عنوان کرد: برکات حضور مرقد مطهر حضرت معصومه(س) در انقلاب اسلامی را دیدیم چرا که اگر شهر قم نبود و علما و فقها حضور نداشتند از انقلاب نیز خبری نبود.

وی با اشاره به اینکه نظام انقلاب اسلامی ایران از برکات حضرت معصومه (س) است، افزود: ما باید شاکر آن حضرت و امام رضا(ع) به عنوان ولی نعمت مان باشیم و معرفت مبلغین و روحانیون باید نسبت به اهل بیت(ع) افزایش پیدا کند تا به تبع آن تاثیر گذاری شان نیز در جامعه گسترش پیدا کند.

امام جمعه اهر در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری یادواره شهدای ارسباران خبر داد و اظهار داشت:‌ شهدا قطب نما هستند و باید برای حفظ ارزش و حرمت شهدا موج ایجاد شود و برگزاری یادواره شهدا لرزه بر اندام بدخواهان انقلاب اسلامی می اندازد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده ادامه داد: علیرغم تلاش بدخواهان، نظام اسلامی به کار خود مشغول است و با استقامت به حرکت خود ادامه می دهد و در این باره حفظ وحدت و هوشیاری و دقت و تلاش برای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی ضرورت دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha