پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله نمازی دردیداربا خادمان امام  رضا (ع)

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان، حفظ جامعه و جوانان را تنها با آشنا شدن اهل‌بیت (ع) میسر دانست و تصریح کرد: اگر جوانان با خدا رفیق و آشنا شوند آگاهی و معرفت پیدا کنند به‌طور اتوماتیک از گناه پرهیز می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی، شامگاه روز دوشنبه در دیدار با خادمان امام رضا (ع) و دست‌اندرکاران جشنواره «آه و آهو» در کاشان، بی‌اعتنایی به خدا و اهل‌بیت (ع) را مشکل بعضی از مسلمانان دانست و اظهار داشت: اگر جوانان با خدا رفیق و آشنا شوند آگاهی و معرفت پیدا کنند به‌طور اتوماتیک از گناه پرهیز می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان با بیان اینکه ائمه معصومین(ع) برایشان حضوروغیاب وجود ندارد، تصریح کرد: جوانی که با امام رضا (ع) آشنا شود و در همه‌جا در خدمت امام باشد و آن حضرت را حاضر و ناظر بداند هیچ‌گاه گمراه نمی‌شود.

وی با بیان اینکه جوانی که با نماز جمعه آشنا شود هیچ‌گاه کاری به ناموس مردم نخواهد داشت، افزود: اگر دستگاه‌های فرهنگی کشورمان این هنر را داشته باشند که جوانان را با مکتب اهل‌بیت (ع) و ائمه معصومین آشنا کنند و آنان خدا را همه‌جا ناظر بدانند هیچ‌گاه به دنبال معصیت و گناه نخواهد رفت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حفظ جامعه و جوانان را تنها با آشنا شدن اهل‌بیت (ع) میسر دانست و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری هرگاه در انقلاب و کشور به بن‌بست برخورد می‌کند فوری روانه مشهد می‌شود و از امام رضا (ع) کمک می‌گیرد.

وی افزود: دلیل اینکه مقام معظم رهبری مشکلات کشور را اواسط سال بدون اطلاع به حرم امام رضا مشرف می‌شود حساب‌وکتاب و فلسفه خاصی دارد و دلیل اینکه مسئولین کشور در حرم امام رضا (ع) در صف خادمی آن حضرت قرار می‌گیرند به خاطر جایگاه ممتاز خادمی امام رضا (ع) است.

آیت‌الله نمازی به جایگاه شهرستان کاشان در دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: تدبیر مقام معظم رهبری در اضافه نمودن شهرستان کاشان به سایر استان‌ها برای احداث زائرسرا در مشهد مقدس علیرغم اینکه مرکز استان نیست، قابل‌تقدیر است.

بر پایه این گزارش، در پایان این دیدار خادمان امام رضا (ع) و دست‌اندرکاران جشنواره «آه و آهو» در کاشان پس از ارائه گزارشی پیرامون بازدید از امامزادگان متبرکه شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در هفته کرامت، پرچم و گلاب تبرکی حرم امام رضا (ع) را به آیت‌الله نمازی هدیه کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha