پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین ربانی

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه گفت: متأسفانه کسانی که از تمامیت ارضی کشورمان دفاع کرده و از جانشان می‌گذرند آنطور که باید تجلیل نمی‌شوند، درحالی‌که به موفقیت در یک رشته ورزشی بسیار اهمیت داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین ربانی در جلسه شورای اداری این مرکز با تبریک ایام مبارک دهه کرامت گفت: گاهی ما با زندگی ائمه(ع) کمتر آشنا هستیم که نشان از مظلومیت آنان دارد و نیاز است برنامه‌هایی برای آشنایی بیشتر با ائمه در زمان موالید و وفات آنان برگزار شود.
وی به مظلومیت امام رضا(ع) در دوران زندگی‌ اشاره کرد و افزود: در تاریخ داریم که گاهی حرف امام رضا(ع) را قبول نمی‌کردند و برای تأیید حرف ایشان دلیل و مدرک می‌خواستند.
رئیس مرکز خدمات حوزه بیان کرد: در شرایط کنونی نیز گاهی برخی از افراد داخلی به بیانات مقام معظم رهبری توجه نمی‌کنند، اما حرف‌های دشمنان را اهمیت می‌دهند؛ این خیلی ظلم است که برخی بیماردل باشند و حرف دشمن را بر حرف رهبری مخلص، تیزهوش و مؤمن مقدم بدانند.
وی یکی از دلایل اینکه عده‌ای حق را رها می‌کنند دنیاطلبی آنان دانست و گفت: ظلم عظیمی که به امام رضا(ع) از ناحیه بستگان، اصحاب و دشمنانشان شد جای بررسی دارد اما در مقابل، عظمت امام رضا(ع) چشم همه را خیره کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی در ادامه با اشاره به جنگ فرهنگی دشمنان علیه ایران تصریح کرد: دشمنان تمام تلاش خود را می‌کنند که به ما ضربه بزنند و من گمان می‌کنم بیشتر از این ظرفیت و توان ندارند.
وی ابراز داشت: در این شرایط ما وظیفه داریم امیدوارتر و با انگیزه‌تر برای انقلاب و کشورمان تلاش کنیم و نقاط قوت، پیشرفت و عظمت کشور را دیده و آن را بیان کنیم.
رئیس مرکز خدمات حوزه گفت: اکثر کسانی که منفی‌بافی می‌کنند، همان‌هایی هستند که بیشترین نفع را از جمهوری اسلامی برده‌اند، چراکه مستضعفان اکثراً صبورند و شکرشان به درگاه خدا بیشتر است.
وی یاد شهدای مریوان را گرامی داشت و تأکید کرد ما نباید، این  ازجان‌گذشتگی‌ها را فراموش کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: متأسفانه کسانی که از تمامیت ارضی کشورمان دفاع کرده و از جانشان می‌گذرند آن‌طور که باید تجلیل نمی‌شوند، درحالی‌که به موفقیت در یک رشته ورزشی بسیار اهمیت داده می‌شود.
انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha