جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بازدید مدیر حوزه علمیه مازندران از مدرسه علمیه امام علی ساری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز با حضور در مدرسه علمیه امام علی(ع) ساری از بخش های مختلف این مدرسه علمیه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز با حضور در مدرسه علمیه امام علی(ع) ساری از بخش های مختلف این مدرسه علمیه بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، در این بازدید که معاون آموزش حوزه علمیه استان نیز حضور داشت، مهم ترین مسائل آموزشی، پژوهشی و تهذیبی این مدرسه با حضور مدیر، معاونان و کادر این مدرسه مورد بررسی قرار گرفت.

                              

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی در این دیدار با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت امام رضا(ع) بر ضرورت بهره گیری حداکثری از معارف رضوی در تمام مراحل زندگی تأکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین به تاریخ پرافتخار حوزه علمیه مازندران اشاره کرد و گفت: هر یک از مدارس علمیه استان در ادوار مختلف تاریخ مهد پرورش علما و فرهیختگان بزرگ دینی بوده است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که خوشبختانه امروز به برکت انقلاب اسلامی و نگاه عمیق رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید و علما شاهد رونق حوزه های علمیه هستیم، افزود: با تلاش های صورت گرفته هم اکنون بسترهای لازم به منظور تحصیل مناسب طلاب در حوزه فراهم شده که باید از این فرصت به وجود آمده نهایت بهره علمی گرفته شود.

                             

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که حوزه های علمیه امروز رسالت سنگین تری نسبت به گذشته دارند، گفت: امروز باید مراکز حوزوی همانند گذشته مهد پرورش شخصیت های بزرگی باشند که شعاع وجودی آنها جهان اسلام را فرا گیرد.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران بر ضرورت وحدت و همدلی مسؤول، مدیر، معاونان و اساتید مدارس علمیه به منظور تحقق اهداف و برنامه های کلان حوزه تأکید کرد و افزود: با همدلی می توانیم در دستیابی به اهداف تعیین شده بسیار موفق عمل کنیم.

 

حجت الاسلام محمد صادق سلیمانی، مدیر مدرسه علمیه امام علی(ع) ساری نیز در این دیدار با اشاره به این که فعالیت علمی این مدرسه از سال تحصیلی گذشته به صورت آزمایشی آغاز شده است، گفت: در حال حاضر از پایه های اول و دهم تعدادی طلبه در این مجموعه مشغول به تحصیل هستند.

                          

وی با بیان این که مدرسه علمیه امام علی(ع) یکی از بزرگترین ومجهز ترین مدارس علمیه استان به شمار می رود، افزود: این فضای حوزوی ظرفیت بسیار ارزشمندی برای توسعه و رونق رشته های تخصصی در حوزه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha