چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: ارزیابی اساتید متقاضی تدریس در مقطع سطح ۲ حوزه علمیه خواهران مازندران به مدت سه روز برگزار شد.

فاطمه هدایتی معاون اموزش حوزه علمیه خواهران مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ساری، بیان کرد: این ارزیابی در گرایش تاریخ  با حضور اساتید ارزیاب حجت الاسلام والمسلمین معلمی و حجت الاسلام والمسلمین فیضی، گرایش حقوق و سیاست با ارزیابی آقایان علویان و فیضی، و گرایش فلسفه و منطق، تفسیر علوم قرآنی، زن در اسلام، فقه و اصول و غیره توسط حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، حجت الاسلام والمسلمین حسین زاده و حجت الاسلام و المسلمین فلاح در مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران برگزار شد.

وی افزود: در سال گذشته 80 طلبه برای تدریس در مقطع سطح 2 مدارس علمیه خواهران استان شرکت نمودند که پس از ارزیابی، بیش از 40 نفر از این متقاضیان، مجوز تدریس تک درسی و یا گرایشی دریافت کردند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران ادامه داد: برای این اساتید مجوز دار، کارگاه های مهارت افزائی تدریس برگزار می شود؛ که در سال گذشته این کارگاه به مدت سه روز در گرایش های فقه و اصول، فلسفه و منطق، حقوق و سیاست، تاریخ و غیره در آبان ماه برگزار شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نتیجه ارزیابی پس از ثبت اطلاعات در سامانه اساتید، به صورت رسمی از طریق نامه در دهه آخر مردادماه به مدارس اعلام می شود.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha