شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رئیس جمعیت علمای هند

حوزه/ رئیس جمعیت علمای هند مولوی سید ارشد مدنی در واکنش به قتل تاجر گاو در منطقه الور هند گفت: قتل تاجر مسلمان بی گناه یک عمل حیوانی و نوعی درندگی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مولوی سید ارشد مدنی در واکنش به قتل تاجر گاو در منطقه الور هند، گفت: قتل تاجر مسلمان بی گناه یک عمل حیوانی و درندگی است. وزارت کشور دو هفته قبل برای جلوی گیری از مانند این جنایات به همه ی استانها حکم داده بود، پس بعد از حکم وزارت کشور اتفاقی مثل این حادثه به ما نشان می دهند که این فعل با کمک سیاستمداران کشور انجام شده است و مردم بدون کمک سیاسیون نمی توانند امثال این جنایات بزرگ را انجام دهند.

رئیس جمعیت علمای هند با عرض تسلیت به خانواده مقتول اعلام کرد: جمعیت علمای هند در این جنایت ساکت نخواهد ماند و درمورد این حادثه پیگیری قانونی را به عهده می گیریم و خانواده این مقتول هر نوع کمکی خواست، ما آماده هستیم انجام بدیم.

 

در کشورمان  به احترام گاو میتوانند یک مسلمان را راحت بکشند

از سوی دیگر اسدالدین اویسی رهبر مجلس اتحاد مسلمین سراسر هند (ایمیک) هم این جنایت را به شدت محکوم کرد و گفت: در کشورمان  به احترام گاو میتوانند یک مسلمان را راحت بکشند چون در طبق قانون اساسی بند 21 گاو اجازه زندگی کردن دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha