سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مرد آمریکایی به جرم تهدید مسلمانان، به ۲ سال  زندان محکوم شد

حوزه/ یک مردم آمریکایی از اهالی ایالت میزوری که بارها و بارها مسلمانان و مسجدشان را مورد تهدید قرار داده بود، توسط دادگاه فدرال به ۲ سال زندان محکوم شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به نقل از فاکس نیوز، یک مرد آمریکایی اهل ایالت میزوری به جرم تهدیدات متعددی که علیه مسجدی در جورجیا انجام داده بود به 2 سال زندان محکوم شد.

در یک نشست خبری دادستان های فدرال اعلام کردند که پترسون کیو هاوارد، سال گذشته تهدیدات تلفنی متعددی علیه انجمن اسلامی آگوستا انجام داده است.

وی مسلمانان را مورد آزار و اذیت قرار داده و آن ها را به «کشتار دسته جمعی»، «بمب گذاری»، «شلیک گلوله»، «اعدام»، «قتل» و «آتش زدن» تهدید کرده بود و چندین بار نیز گفته بود که به زودی «مسلمانان را شکار کرده» و «مسجد آن ها را با خاک یکسان می کند»

هاوارد در جلسه دادگاه به این جرایم اعتراف کرده و اذعان داشته که تلاش برای برهم زدن آزادی مذهبی مسلمانان داشته و می خواسته مانع از اجرای اعمال دینی آن ها شود.

مقامات می گویند، قاضی جی راندال هال، قاضی ارشد منطقه ای این محکومیت دو ساله را انتخاب کرده زیرا هاوارد قربانیانش را براساس «دین و مذهب» شان مورد آزار و اذیت قرار داده و «جرم نفرت محور» مرتکب شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha