جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ضریح خیمه گاه امام حسین(ع)

حوزه/ افضلی از تکمیل دو پروژه ضریح خیمه‌گاه امام حسین(ع) و حضرت قاسم (ع) خبر داد و گفت: اینکه بازسازی حرم اهل بیت(ع) در اولویت قرار دارد و امسال با مشارکت مردم استان بوشهر این دو پروژه تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حمید افضلی امروز در نشست با مسئولان ستاد عتبات عالیات شهرستان ها و بخش‌های استان بوشهر از تکمیل دو پروژه ضریح خیمه‌گاه امام حسین(ع) و حضرت قاسم (ع) خبر داد و گفت: اینکه بازسازی حرم اهل بیت(ع) در اولویت قرار دارد و امسال با مشارکت مردم استان بوشهر این دو پروژه تکمیل می‌شود.

جانشین معاونت هماهنگی و جذب مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه ساخت حرم اهل بیت(ع) بیشترین تاثیر فرهنگی را در جامعه دارد، اظهار داشت: کارگاه بازسازی حرم مطهر ائمه اطهار(ع) به مرکز فرهنگی تبدیل شده است که این کارگاه‌ ها نزد مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی، یکی از رسالت‌‌‌های مهم اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات را جمع‌آوری کمک‌های مردمی عنوان کرد و ابراز داشت: با اقدامات صورت گرفته و اهتمام مردم استان بوشهر نسبت به این مساله، این استان موفق عمل کرده است.

افضلی با تقدیر از تلاش های ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر به ظرفیت بالای این استان پرداخت و گفت: سه پروژه بازسازی عتبات عالیات به استان بوشهر واگذار شد که یک پروژه ها ساخت ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل العباس(ع) بود که الحمدلله با مشارکت مردم این استان ساخته و در محل خیمه‌گاه آن حضرت نصب گردید.

جانشین معاونت هماهنگی و جذب مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات از اتمام عملیات اجرایی ساخت ساخت ضریح خیمه‌گاه امام حسین(ع) و حضرت قاسم(ع) تا پایان سال خبر داد و گفت:  ضریح خیمه‌گاه امام حسین(ع) و حضرت قاسم(ع) در بوشهر و دشتستان در حال ساخت است که مردم ولایت‌مدار این دو شهرستان مشارکت همه جانبه‌ ای را در ساخت این دو پروژه داشته‌اند و این دو کارگاه به مرکز فرهنگی تبدیل شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha