جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ضریح خیمه گاه

حوزه/ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر از مشارکت بالای مردم استان بوشهر در ساخت دو ضریخ خیمه گاه امام حسین(ع) و حضرت قاسم(ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، عبدالرضا مطاف امروز در نشست با جانشین معاونت هماهنگی وجذب مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه مردم استان بوشهر عشق و ارادت بالایی به اهل بیت(ع) دارند به مشارکت بالای مردم استان بوشهر در بازسازی عتبات عالیات پرداخت و گفت: این عشق و علاقه سبب شده تا مردم حضور گسترده ای در مناسبت ها و برنامه های کارگاه بازسازی ضریح خیمه گاه امام حسین(ع) و حضرت قاسم(ع) داشته باشند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر ساخت ضریح قمر بنی‌هاشم(ع) را یکی از افتخارات استان بوشهر عنوان کرد و اظهار داشت: این کار با کمک ها و مشارکت مردم این استان انجام شد.

وی با بیان اینکه به زودی شاهد تکمیل ساخت ضریح خیمه‌گاه امام حسین(ع) و ضریح حضرت قاسم(ع) در بوشهر و برازجان خواهیم بود، گفت: مردم در ساخت این دو پروژه نیز مشارکت بسیار خوبی داشته اند و روند ساخت به گونه ای است که مراحل پایانی خود را پشت سر می گذارد.

مطاف با بیان اینکه همه هزینه‌های ساخت این ضریح ‌ها از نذورات مردمی، بودجه و  هدایا است، خاطرنشان کرد: نیمی از آن با مشارکت بانوان محقق شده و کارهای پشتیبانی نیز توسط دولت انجام می ‌شود.

گفتنی است، در این نشست با حکم عبدالرضا مطاف رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر اصغرغریبی به عنوان مسؤول فرهنگی و روابط عمومی و علی ابراهیمی به عنوان مسؤول بازرسی، حسابرسی و امورحقوقی ستادبازسازی عتبات عالیات استان بوشهر منصوب شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha