شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کیانی

حوزه/ مسؤول بسیج دانش آموزی سپاه امام صادق(ع)استان بوشهر از حضور ۳۰۰ فرمانده بسیج دانش آموزی استان در دوره آموزشی یاوران ولایت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، مسئول بسیج دانش آموزی استان بوشهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: ٣٠٠ نفر از دانش آموزان فرمانده واحد بسیج دانش آموزی دبیرستان های استان بوشهر در دوره آموزشی یاوران ولایت در اردوگاه الغدیر خان زنیان استان فارس شرکت می کنند.

وی ادامه داد: این دوره که بصورت آموزشی، تفریحی طراحی شده است در دو مرحله پنج روزه برای پسران و دختران از تاریخ ۶ الی ۱۵ مرداد ماه بصورت دانش آموز محور اجرایی خواهد شد.

کیانی افزود: در این دوره آموزش های کار تشکیلاتی، بصیرتی، اعتقادی و فرهنگی در قالب کلاس، کارگاه، بازی و... به این فرماندهان جوان آموزش داده خواهد شد. 

این مسئول بسیج دانش آموزی یادآور شد: دوره یاوران ولایت مثل هرساله با استفاده از اساتید توانای استانی و کشوری برگزار می شود و در این دوره تلاش داریم تا این دانش آموزان توانا را برای انجام کار گروهی و انقلابی در مدارس آماده کنیم. 

کیانی خاطر نشان کرد: یاوران ولایت فرصت آموزش کار تشکیلاتی فرهنگی برای دانش آموزان است تا در عرصه جنگ نرم و تهدیدات فرهنگی بتوانند به عنوان طلاییه دار ترویج فرهنگ ناب محمدی در مدارس، نقش لازم را به درستی ایفا کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha