جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 کارگاه آموزشی ازدواج سالم و پایدار در کرمان

حوزه/ حجت الاسلام روح الله زمزم زاده معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمان از برگزاری کارگاه آموزشی ازدواج سالم و پایدار در جهت دانش افزایی روحانیون و مبلیغین شهرستان کرمان خبر داد.

حجت الاسلام روح الله زمزم زاده معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، از برگزاری کارگاه آموزشی «ازدواج سالم و پایدار» خبر داد و گفت: با توجه به افزایش آمار طلاق در بین جامعه و از آنجا که روحانیت به عنوان یکی از اقشار تاثیر گذار میتواند با آموزشهای لازم در بهبود و تقلیل این معضل یاری رسان باشد، معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمان طبق هماهنگی با مرکز بهداشت شهرستان کرمان، تصمیم به برگزاری کارگاهی با عنوان ازدواج سالم و پایدار گرفته است.

وی افزود: در این کارگاه از مشاورین مرکز بهداشت جهت آموزش مسائل بهداشتی جنسی برای روحانیون مشاور و مبلغ شهرستان کرمان که با توده مردم ارتباط دارند، استفاده میشود تا علاوه بر بیان آموزههای دینی، این عزیزان با مسایل روز پزشکی بهداشتی و مسائل زناشویی نیز آشنا باشند و بتوانند به خانودههایی که دچار چنین مشکلاتی هستند مشاوره مناسب را ارائه دهند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمان در رابطه با زمان و مکان این دوره گفت: ان شاءالله دوره ازدواج سالم و پایدار در ایام ازدواج امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س) برگزار میگردد که مکان و زمان دقیق آن متعاقبا اعلام میشود.

وی خاطر نشان کرد: برای شرکت در این دوره از روحانیون و مبلغین شهرستان کرمان دعوت به عمل آمده، همچنیبن داوطلبین و متقاضیان دیگری که قصد شرکت در این کارگاه را دارند میتوانند برای ثبت نام دوره با شماره تلفن 09135874668 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha