پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام اسماعیل تدینی

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمان گفت: اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات دانش آموزی بامعرفی نفرات برتر در کرمان در نیمه دوم مرداد ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، حجت الاسلام اسماعیل تدینی مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمان با اشاره به برنامهریزیهای سازمان اوقاف در برگزاری مسابقات قرآن کریم، به تفاهم نامه همکاری این اداره با آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات در رده سنی «شکوفهها» طبق تفاهم نامه سازمان اوقاف، با همکاری آموزش و پرورش با عنوان مسابقات دانش آموزی برگزار میشود.

وی افزود: مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات  قرآن، عترت و نماز دانش آموزی امسال در ۱۴ گروه و رشته قرآنی برگزار شد که مراسم اختتامیه این مسابقات نیمه دوم مرداد ماه با تجلیل  از ۳۵۰ دانش آموز برگزیده در کرمان برگزار میشود.

 حجت الاسلام تدینی با اشاره به رقابتهای کشوری این مسابقات، ادامه داد: سهمیه استان کرمان در رقابتهای کشوری ۷۴ نفر میباشد که این رقابت ها در در استانهای مشهد و تهران برگزار میشود. سال گذشته دانش آموزان کرمانی ۱۵ سهمیه مسابقات کشوری را کسب کردند.

مدیر کل اوقاف استان  در خصوص پایان رقابتهای چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم استان در رده سنی بزرگسالان افزود: این مسابقات با شرکت  ۶۱۰نفر از منتخبین استان برگزارشد که از نفرات اول تا سوم طی مراسمی تجلیل و رتبههای اول هر رشته نیز به مسابقات کشوری که مهر سال جاری در اراک برگزار میشود، اعزام میشوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha