چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 457070
۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵
خدام رضوی

حوزه/خدام رضوی در آخرین لحظات حضور خود در مناطق مختلف خراسان جنوبی حضور پیدا کردند و مردم با اشک شوق به استقبال پرچم متبرک رضوی آمدند و فضا با عطر رضوی معطر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، در مراسمی با حضور خدام رضوی مزار شهدای گمنام غبارروبی و عطرافشانی شد. سپس پرچم امام هشتم برای زیارت در بین حاضران گردانده و مردم با اشک شوق به استقبال پرچم متبرک رضوی آمدند و فضا با عطر رضوی معطر شد.

در ادامه نیز خدام رضوی در جشن دانش آموزی دختران در مسجد محمدامین(ص) حضور یافتند. قرائت صلوات خاصه امام هشتم و مداحی، گرداندن پرچم حرم رضوی در میان حاضران و سخنرانی حجت الاسلام اسدی از دیگر برنامه های این جشن بود.

کاروان خدام رضوی با حضور در زندان مرکزی بیرجند از بخش های مختلف بازدید و با زندانیان دیدار کردند. بند نسوان و بند عمومی بازداشتگاه از جمله مکان هایی بود که خدام رضوی حضور یافتند و دل های عاشقان را روانه مشهدالرضا کردند.

به برکت حضور خدام و پرچم منور حرم رضوی در زندان مرکزی بیرجند تعدادی از زندانیان بیرجند که بالای ۴۰ سال سن دارند و ۱۰ سال از آخرین تشرف به مشهد گذشته باشد و همچنین از نظر قضایی مشکلی برای مرخصی ندارند نیز توسط دفتر آستان قدس در استان به صورت رایگان به مشهد اعزام می شوند.

همچنین به کسانی که اسم آن ها معصومه است و افرادی که در زندان دارای فرزند هستند نیز سبد کالای رایگان اهدا شد.

 در این دیدارها حجت الاسلام اسدی مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید به غلبه بر خشم و کنترل عصبانیت تاکید کرد.

حضور کاروان خدام رضوی در میان مددجویان کمیته امداد

 کاروان خدام رضوی در جمع دختران مددجوی تحت پوشش کمیته امداد در باغ بهلگرد حضور یافتند که با دیدن پرچم حرم رضوی ناخودآگاه اشک چشمان از گونه های حاضران جمع شد و آرزوهای خود را با در آغوش گرفتن پرچم مطرح کردند.

همچنین‌در ادامه نیز کاروان خدام رضوی به روستای محمودآباد رفتند و مردم با حال و هوای دگرگون به استقبال پرچم حرم رضوی آمدند‌.

در این مراسم نیز از تعدادی که در عرصه فرهنگ موفق بودند تقدیر به عمل آمد.

اهدای مدال افتخار رضوی به همسر شهید نایبی

 خدام حرم رضوی با کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی استان دیدار کردند. در این دیدار پرسنل نیروی انتظامی نسبت به پرچم حرم رضوی ادای احترام نظامی کردند و پرچم برای زیارت میان پرسنل نیروی انتظامی گردانده و عطر رضوی پخش شد.

در پایان از همسر شهید محمد کلاته نایبی تقدیر به عمل آمد و به وی از سوی خدام حرم امام هشتم مدال افتخار رضوی داده شد.

حجت الاسلام اسدی مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید به امنیت مثال زدنی در کشور اشاره کرد و گفت: این امنیت را مدیون خانواده های شهدا و نیروهای نظامی و انتظامی هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha