جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
استاندار یزد

حوزه/ استاندار یزد با اشاره به اینکه سیره زندگانی حضرت علی(ع) ملاک کار مدیران باشد گفت: ائمه جماعات مساجد تمام اقشار را زیر چتر فعالیت های خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، محمود زمانی قمی استاندار یزد، ظهر امروز در نشست صمیمی استاندار با جامعه قرآنی استان یزد با اشاره به اینکه دبیرخانه فعال قرآنی در یزد تشکیل شود گفت: با تشکیل این دبیرخانه می توان برای برنامه های قرآنی یزد برنامه ریزی دقیق و حساب شده ای داشت.

وی، اخلاق مداری در تمام شرایط را به عنوان بارزترین ویژگی حضرت علی (ع) عنوان و تصریح کرد: ما باید سیره و زندگانی حضرت علی (ع) به عنوان یک حاکم عادل و عالم در مدیریت‌های خود به کار بگیریم.

زمانی قمی در ادامه با بیان اینکه در اخذ مجوز موسسات قرآنی در دستگاه های دولتی نباید تعللی صورت گیرد، خاطر نشان کرد: همان گونه که در بخش های مختلف دستگاه ها نباید فعالان را برای اخذ مجوز معطل کنند، در این زمینه نیز درست نیست که فعالان قرآنی را معطل کرد.

وی با اشاره به اینکه ائمه جماعات در مساجد باید مسائل مختلفی را در نظر بگیرند گفت: ائمه محترم جماعات در نظر داشته باشند که همه را باید زیر چتر حمایت خود بگیرند و فعالیت هایشان را مختص افراد و گروه های خاص نکنند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha