شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام یعقوبی - آئین تودیع و معارفه استاندار خراسان شمالی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر اینکه نباید حب و بغض‌های سیاسی و تقسیم‌بندی‌های جناحی بر عملکرد مسئولان تأثیر داشته باشد، گفت: لازم است مسئولان و مدیران نگاه کلان داشته باشند و کار ریلی انجام دهند، نه دیمی.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، چهارشنبه‌شب در مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان شمالی، با گرامیداشت میلاد امام رضا (ع)، افزود: در زمان فعلی ولایت ائمه اطهار (ع) در ولایت فقیه متجلی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به آموزه‌های مدیریتی دین مبین اسلام، اظهار کرد: در دین اسلام پذیرش مسئولیت در واقع میدان جدیدی برای آزمایش انسان به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: همه ما به‌صورت مستقیم و بدون واسطه در معرض دید الهی هستیم، اما هر فردی که مسئولیتی را عهده‌دار می‌شود افزون بر اینکه در معرض دید خالق قرار دارد خود را در معرض دید و قضاوت خلق هم قرار می‌دهد.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی در ادامه با انتقاد از تغییر سریع استانداران در این استان، خاطرنشان کرد: متوسط عمر استانداران در خراسان شمالی کمتر از یک و نیم سال است که این آفت و نقیصه بزرگی به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام شود که استانداران منصوب در خراسان شمالی بتوانند طرح‌ها و برنامه‌های خود را در این استان اجرایی کنند نه آن که اندکی پس از انتصاب، تغییر کرده و استاندار جدیدی منصوب شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه خطاب به استاندار جدید خراسان شمالی، اظهار کرد: لازم است مسئولان و مدیران نگاه کلان داشته باشند و کار ریلی انجام دهند، نه دیمی.

وی با تأکید بر اینکه نباید حب و بغض‌های سیاسی و تقسیم‌بندی‌های جناحی بر عملکرد مسئولان تأثیر داشته باشد، ادامه داد: در عرصه عمل نباید سلایق و علایق مدیران بر کار آن‌ها غلبه کند.

گفتنی است، در این آئین با قدردانی از خدمات محمدرضا صالحی، استاندار سابق خراسان شمالی، محمدرضا خباز به عنوان استاندار جدید این استان معرفی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha