جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی ساری

حوزه/ حجت‌الاسلام صالحی، حضور و پشتوانه فکری روحانیت را عامل رشد و تعالی نظام اسلامی دانست و بر ضرورت تقویت این حضور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت‌الاسلام سید جلال صالحی، مسئول مدرسه علمیه آیت‌الله صالحی ساری در نشست روحانیان مرکز استان با اشاره به توطئه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بر ضرورت تقویت وحدت و همبستگی داخلی به‌منظور خنثی کردن این توطئه‌ها تأکید کرد.

این استاد حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه دشمن پس از شکست‌های متعدد در عرصه‌های مختلف این بار جنگ اقتصادی علیه ایران اسلامی را آغاز کرده است، تصریح کرد:  تلاش دشمن فروپاشی اقتصاد داخلی با بهره‌گیری از ابزار تحریم مالی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد تا با فشارهای اقتصادی بستری را برای ایجاد برخی نارضایتی‌های عمومی در داخل را فراهم کند، افزود: هوشیاری و بصیرت مردم مسئله مهمی است که در  مقابله با هجمه‌های دشمن باید به آن توجه داشت.

حجت‌الاسلام صالحی با بیان اینکه باید آگاهی‌های عمومی مردم نسبت وضعیت کشور و همچنین هجمه‌های دشمن افزایش پیدا کند، بیان داشت: در حال حاضر روحانیت بهترین و مطمئن‌ترین قشر برای آگاهی دادن به جامعه است.

وی با بیان اینکه روحانیت نقش محوری در رشد و تعالی معنوی جامعه بر عهده دارد، افزود: روحانیت با دغدغه‌ای که نسبت به آینده اسلام و انقلاب دارد می‌تواند بهترین نقش را در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان ایفا کند.

این استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور روحانیت در جامعه هستیم، خاطرنشان کرد: حضور روحانیت در جامعه از بسیاری از مشکلات و معضلات احتمالی می‌کاهد.

وی، همچنین به تلاش دشمن در خدشه‌دار کردن جایگاه روحانیت اشاره کرد و گفت: تبلیغات دروغینی که امروز علیه روحانیت وجود دارد نتیجه نقش‌آفرینی و اثرگذاری روحانیت در مقابله با هجمه‌های دشمن است.

حجت‌الاسلام صالحی با بیان اینکه روحانیت سد محکمی در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان است، بیان داشت: روحانیت با آگاهی دادن و هدایت فکری جامعه می‌تواند بسیاری از هجمه‌ها و نقشه‌های دشمن علیه دین و ارزش‌های الهی را خنثی کند.

وی از روحانیت به‌عنوان مهم‌ترین و مطمئن‌ترین پشتوانه فکری، عقیدتی و دینی جامعه یاد کرد و گفت: در ادوار مختلف تاریخ این علما و روحانیت بوده که با هوشیاری و بصیرت خود ضمن دفاع و حراست از دین بسیاری از هجمه‌ها علیه اسلام را خنثی کردند.

این استاد حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه حضور در صحنه روحانیت سد محکمی در برابر هجمه‌های دشمنان است، خاطرنشان کرد: عزت عظمت امروز نظام اسلامی مرهون تلاش‌ها و ازخودگذشتگی‌های علمای دین است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه علما و روحانیت به پیروزی رسیده است، گفت: امروز نیز بقا و ماندگاری این نظام دینی در گرو حضور و پشتیبانی روحانیت است.

مسئول مدرسه علمیه آیت‌الله صالحی ساری بر ضرورت تقویت و گسترش تفکر انقلابی گری در جامعه تأکید کرد و افزود: رمز  پیشرفت و توسعه کشور بهره‌گیری از تفکر انقلابی و مدیریت جهادی همه مدیران و مسئولان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha