پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
پرچم رضوی

حوزه/ همزمان با دهه کرامت پرچم مقدس آستان قدس رضوی وارد استان مازندران شد و در سراسر استان میهمان عاشقان حضرت رضا (ع) بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، به همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی و به مناسبت خجسته میلاد ثامن الحجج حضرت امام رضا(ع) و دهه کرامت، پرچم مقدس رضوی وارد چالوس شد و در گلزار شهدای این شهر مورد استقبال امام جمعه، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، روحانیان، مسئولان و قشرهای مختلف مردم قرار گرفت.

درر این مراسم، حجت الاسلام سید احمد جباری امام جمعه چالوس ضمن سپاسگزاری از مردم و مسئولان دراستقبال خوب و شایسته از پرچم پر افتخار، مقدس و متبرک حرم حضرت امام رضا (ع)، گفت: حضور گسترده مردم ولایتمدار چالوس دراین مراسم نشانه ارادت آن ها به حضرت ثامن الحجج(ع) است که مشتاقانه در جوار شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم حضور یافتند.
برپایه این گزارش، پرچم مقدس حرم رضوی به مدت یک شبانه روز در مناطق مختلف شهر چالوس مورد استقبال مردم قرار گرفت و آخرین منزل آن در مسجد امام رضا(ع) منطقه دهگیری این شهر بود که بامراسم ویژه همراه با اطعام زائرین و استقبال کنندگان به پایان رسید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha