جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 457186
۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹
انتخاب مدیر جدید مرکز بزرگ اسلامی دهگلان

حوزه/ حجت الاسلام معظمی که قریب ۵ سال مسئولیت مرکز اسلامی شهرستان دهگلان استان کردستان را بر عهده داشت، جای خود را به حجت الاسلام نادر رضایی داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین منتظری، مدیر مرکز بزرگ اسلامی استان کردستان و جمعی از مسئولان محلی، مدیر جدید مرکز اسلامی شهرستان دهگلان معرفی شد.

براساس این گزارش در این مراسم حجت الاسلام معظمی که قریب 5 سال مسئولیت مرکز اسلامی شهرستان دهگلان را بر عهده داشت، جای خود را به حجت الاسلام نادر رضایی داد.

در این مراسم، مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به خبرنگار حوزه در استان کردستان گفت: امروز باید بین برادران دینی وحدت و اتحاد برقرار باشد تا دشمن نتواند در پیاده کردن نقشه های خود موفق باشد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری در ادامه بیان داشت: در اسلام مسئولیت و پست، وسیله و ابزاری برای خدمت به جامعه اسلامی است در حالی که در کشورهای غربی و لیبرال مسئولیت پله ای برای ارتقا به مدارج بالاتر است.

گفتنی است که در این مراسم، جمال ارشدی؛ فرماندار شهرستان دهگلان، ماموستا یدالله محمدی، امام جمعه اهل سنت شهرستان دهگلان، و... حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha