چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دادستان دادسرای ویژه روحانیت در غرب کشور

حوزه/ دادستان دادسرای ویژه روحانیت در غرب کشوروی با تاکید بر اینکه رفتار روحانیون در جامعه مورد توجه و دقت مردم است، گفت: روحانیون و طلاب می توانند با رفتار خود، به الگویی مناسب تبدیل شوند. این کار باعث تاثیرپذیری گفتار و سخنان بیشتر مبلغین در جامعه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، نشست صمیمی روحانیون استان کردستان با حجت الاسلام و المسلمین بیگلری؛ دادستان دادسرای ویژه روحانیت در غرب کشور، به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان، در سنندج برگزار شد.

در ابتدای این نشست، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ضمن خیرمقدم به دادستان دادسرای ویژه روحانیت در غرب کشور، با اشاره به جایگاه روحانیون و طلاب در جامعه، اظهار داشت: امروز طلاب و روحانیون نقش راهنمایان دینی و مبلغی مذهبی را بر عهده دارند که این وظیفه، کاری حساس و مهم در این عصر از زندگی بشری است.

حجت الاسلام کرمی ادامه داد: روحانیون و طلاب نمایندگان دین اسلام هستند، لذا باید در اعمال و کردار خود همواره اخلاق، تقوا و... را رعایت و مدنظر داشته باشند.

                                          

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین بیگری نیز با تایید سخنان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان داشت: روحانیون، طلاب و مبلغان دینی باید به صفات اسلامی با الگوبرداری از پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار آراسته باشند.

دادستان دادسرای ویژه روحانیون در غرب کشور عنوان کرد: باید روحانیون و مبلغان در سطح جامعه سبک زندگی اسلامی را به مردم آموزش دهند و سیره ائمه اطهار علیهم السلام را برای همگان بیان و تبیین کنند.

وی با تاکید بر اینکه رفتار روحانیون در جامعه مورد توجه و دقت مردم است، گفت: روحانیون و طلاب می توانند با رفتار خود، به الگویی مناسب تبدیل شوند. این کار باعث تاثیرپذیری گفتار و سخنان بیشتر مبلغین در جامعه خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha