جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسابقات قرآن کریم

حوزه/ از سوی هیئت داوران، برگزیدگان چهل و یکمین مرحله استانی مسابقات قرآنی کریم استان کردستان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، از سوی هیئت داوران، نفرات برگزیده مرحله استانی مسابقات قرآنی استان کردستان امروز معرفی شدند.

 در بخش آقایان رشته قرائت تحقیق حسین عبدالملکی و میلاد امانی هر دو از سنندج و روح الله حیدری از قروه عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

همچنین در رشته قرائت ترتیل نفر اول فواد مولودی از سنندج، نفر دوم محمود مردوخیان از سنندج و نفر سوم شاکر ملکی از سنندج عناوین برتر را کسب کردند و در رشته اذان زانیار بازیار از شهرستان مریوان، حمزه آقا علی از قروه، محمد جواد قوامی از قروه مقام‌های برتر را از آن خود کردند.

 در رشته دعاخوانی حسن صادقی از قروه، سجاد عزیزپور از بیجار و محمدرضا اطاعتی فرد از بیجار رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم نفر اول ایوب کوهی از سنندج، میلاد علی نیا از بیجار و زانکو آشکار از سقز مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند و در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم ماموستا جلال مرادی، رسول افراغی از سقز، امیر محمدی از بانه موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

ادریس میرکی از سنندج، محسن گوهری از بانه، اسامه رحمانزاده از سقز در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم عناوین اول تا سوم را ازآ ن خود کردند و در حفظ کل قرآن کریم مصطفی سپهر از سقز، شیرزاد فلاحی از بانه، امین فتحی از بانه موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

براساس این گزارش، برندگان این دوره از مسابقات قرآن کریم، شهریورماه امسال در مرحله کشوری که در استان مرکزی برگزار می شود، حضور خواهند یافت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha