چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: شخصیت و جایگاه دونالد ترامپ به هیچ وجه در حد یک رئیس جمهور نیست، زیرا حرف ها و رفتار او تنها زمینه تنش آفرینی در دنیا را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، ظهر امروز در جمع نمازگزاران اهل سنت اظهار داشت: شخصیت و جایگاه دونالد ترامپ به هیچ وجه در حد یک رئیس جمهور نیست، زیرا حرف ها و رفتار او تنها زمینه تنش آفرینی در دنیا را می آفریند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: باید به ترامپ که در علم سیاست و کشورداری با مشکل روبروست بگوییم که روسای جمهور قبل از شما هم تلاش های بسیاری برای سرنگونی نظام اسلامی کرده اند، ولی راه به جایی جز بن بست نبرده اند.

وی افزود: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس به تمام جهانیان به ویژه آمریکا و اذنابش نشان داد که ملتی مصمم و تسلیم ناپذیر است.

این عالم اهل سنت عنوان کرد: متاسفانه بسیاری از رسانه های جیره خوار غرب؛ جمهوری اسلامی را عامل آتش افروزی در منطقه می دانند با این وجود اگر به دقت نگاه کنیم قضیه بالعکس است و کشورهایی که دم از صلح و آرامش در منطقه می زنند خود منبع و منشا پرورش تروریسم در منطقه و جهان هستند و این مسئله بارها به اثبات رسیده است.

ماموستا خدایی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: اقتداری که امروز ایران دارد، صرفا به منظور دفاع از حریم کشور و نظام جمهوری اسلامی است و سرجنگ با هیچ کشوری را ندارد، با این حال دشمنان باید بدانند که نباید همین طوری ایران را تهدید کنند، زیرا در غیر این صورت چیزی جز پشیمانی نصیب شان نخواهد شد.

وی اظهار داشت: ترامپ باید در ادبیات خود تجدیدنظر کند. از روزی که او به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده انتخاب شده است همواره شاهد ایجاد و تشدید تنش های سیاسی و نظامی بیشتر در جهان هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha