جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: یکی از این اهداف دشمنان، ایجاد فساد گسترده در طبقات مختلف جامعه است که این امر موجب بی اعتمادی مردم نسبت به مسئولان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام علی معبودی، بعدازظهر امروز در مراسم اختتامیه طرح یاوران ولایت در اردوگاه شهید رجایی استان البرز، ضمن قدردانی از دست اندرکاران این اردوی 20 روزه گفت: مسئولین این اردوی بصیرتی وعقیدتی به خوبی توانستند کلاسهای مختلفی در زمینه بصیرتی ،عقیدتی و دشمن شناسی برای جوانان وآینده سازان این مملکت برگزارنمایند که جای قدردانی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: زنان و دختران ما باید با بصیرت افزایی و از روی آگاهی، پوشش و حجاب را انتخاب کنند چرا که چادر برای بانوان جامعه، مانند بمبی است که با دسیسه های فرهنگی دشمن مقابله می کند.

وی افزود: یکی از شیوه های رواج فساد توسط دشمن، که از طریق اینترنت و گوشی های همراه انجام می شود، اختلاف افکنی بین مسوولان و مردم است که موجب بی اعتمادی مردم به مسوولان می شود.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: از دیگر روش های دشمن در ایجاد فضای ناامن روانی، فساد اقتصادی در بین مسوولان و نیز مبارزه با رهبری مسلمانان جعان است که همه این امور نیاز به روشنگری و بصیرت افزایی در سطح جامعه دارد.

وی با بیان اینکه امروز امت اسلامی گرفتار گروه های تکفیری و تروریستی است، گفت: در تاریخ صدر اسلام جاهلیت و تعصب های بی جا در مبارزه با حق و حقیقت نیز وجود داشت و با اندکی تامل در روایات متعدد، ردپای اعمال جاهلان و متعصبان حقیقت کش را می توان یافت؛ افراط حرکتی زشت و پدیده ای نابخرد است و امروز جاهلیت و وهابیت حکام آل سعود، خطرناکتر از جنایات صهیونیست هاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین زمان شناسی و دشمن شناسی را از ویژگی های بارز امروز جوانان و نوجوانان  در عصر کنونی دانست و عنوان کرد: زمان کنونی با گذشته تفاوت دارد و جوانان نوجوانان  امروز باید حوادث دنیا را بشناسند و آن را  به خوبی تحلیل کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha