پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سبک زندگی قرآنی

حوزه/ مسئول آموزش دوره یک ساله حفظ کل قرآن کریم مرکز امام سجاد(ع) تصریح کرد: بی شک تمسک به قرآن و عترت، بهترین و کامل ترین راه اصلاح سبک زندگی به منظور دست یابی به گوهر سعادت است.

حجت الاسلام محمد صالح حسن نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق، اظهار داشت: حافظ قرآن کسی است که در لحظه با قرآن سر و کار دارد و لذا نیاز نیست که این کتاب شریف را باز کند بلکه همواره با قرآن مأنوس است.

وی افزود: بی شک حضور در دوره های حفظ قرآن، زمینه و بستری برای انسان فراهم می کند که بیش از پیش در حال و هوای قرآنی تنفس کرده و به این وسیله در مسیر سعادت حقیقی که قرب الی الله است ، حرکت کند.

این مدرس قرآنی همچنین گفت: در کنار قرآن نباید از اهل بیت(ع) جدا شد، چرا که پیامبر(ص) فرمود قرآن و عترت دو ثقلی هستند که هیچ گاه از هم جدا نیستند و ما اگر یکی از آن ها را هم از دست بدهیم، گمراه می شویم.

وی بیان داشت: امروز به لطف الهی و در سایه هدایت های مقام معظم رهبری و تاکیدات مراجع عظام تقلید، یک موج قرآنی مهمی در کشور به خصوص در زمینه حفظ قرآن شکل گرفته که با حمایت مسئولان و فراهم کردن بسترهای لازم قطعاً سال های آینده بر تعداد حافظان کل قرآن در میهن اسلامی مان افزوده می شود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha