جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صادق ایرانی مدیرحوزه علمیه استان کرمانشاه:

حوزه/ مدیرحوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه از خانواده های مذهبی پرورش نوجوانان و جوانانی غیر از شما انتظار نمی رود،گفت: میثاق طلبگی حضور در سربازخانه امام زمان(عج)است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صادق ایرانی، در بازدید از کلاس‌های دوره «میثاق طلبگی» طلاب جدیدالورود حوزه علمیه کرمانشاه که در مدرسه حضرت امیرالمؤمنین(ع) صحنه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از توفیقات شما جوانان در بدو ورود به حوزه‌های علمیه آشنایی با اساتید مهذب اخلاق و انقلابی است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: قطعاً خداوند در خانواده شما نور معرفت و ایمان دیده که توفیق کسب معرفت الهی در حوزه‌های علمیه را عنایت نموده، همان نور معنوی در خانواده شماست که الآن در سربازخانه حضرت حجت(عج) حضور پیدا کردید.

وی نتیجه تربیت صحیح را که همان تربیت دینی است ساختن جوانانی متدین دانست و افزود: شما جوانان باید قدر خود و والدینتان را دانسته که در مسیر تهذیب نفس و تحصیل علوم و معارف قرآن و اهل‌بیت(ع) قرار گرفتید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ایرانی خاطرنشان کرد: به فضل الهی آغاز سربازی شما پایانش سرافرازی در رکاب امام زمان(عج) ختم شود و زمینه‌سازان ظهورش باشید.

وی با اشاره به اینکه از خانواده‌های مذهبی پرورش نوجوانان و جوانانی غیر از شما انتظار نمی‌رود، گفت: میثاق طلبگی حضور در سربازخانه امام زمان(عج) است.  

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ضمن تبریک ورود طلاب جدید به مدرسه امام زمان(عج)، عنوان کرد: باید به خود ببالید که در مسیر رشد و هدایت الهی قرار گرفته‌اید و ادامه عمر خود را در کسب معرفت دینی که راهی ارزشمند هست و رضایت خداوند در آن است تا طلبه‌ای مفید در اجتماع باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha