شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 مولوی افضل حیدری

حوزه/ مولوی افضل حیدری گفت: دولت آینده پاکستان برای مبارزه با داعش با همکاری ایران و افغانستان برنامه ریزی خواهد کرد و آمریکا فقط می‌تواند تهدید کند و هیچ وقت جرأت حمله به ایران را ندارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری ««حوزه»، مولوی افضل حیدری رئیس حزب تحریک انصاف پنجاپ پاکستان شاخه علما گفت: دولت آینده ما برای مبارزه با داعش با همکاری ایران و افغانستان برنامه ریزی خواهد کرد و آمریکا فقط می‌تواند تهدید کند و هیچ وقت جرأت حمله به ایران را ندارد.

وی افزود: رهبر حزب تحریک انصاف در سخنرانی اول خودش هم در مورد روابط با ایران و عربستان اشاره کرد و همواره از ایران به عنوان یک کشور قدرتمند یاد می کند.

حیدری گفت: عربستان و ایران برای پاکستان بسیار مهم هستند، ‌زیرا ایران یک کشور قدرتمند و مذهبی است که با جرأت علیه کفر ایستاده است و از سوی دیگر چون در عربستان خانه کعبه و مسجد نبوی قرار دارند؛ مردم پاکستان کشور عربستان را دوست دارند و ماهم روابط مذهبی خوب خواهیم داشت.

مولوی افضل حیدری در مورد روابط ایران با آمریکا اظهار داشت: آمریکا هیچ وقت جرات نخواهد کرد که به ایران حمله کند و اگر آمریکا این حماقت را انجام داد در این شکی نیست که پاکستان با تمام قدرت در کنار ایران خواهد ایستاد، چون ایران هیچ گاه پاکستان را در مشکلات تنها نگذاشته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha