جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی نصیری مدیر مدرسه حوزه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه خبر داد

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه گفت: طرح « نهضت جهانی نهج البلاغه » با حضور ۲۵۰ نفر در کرمانشاه، در حال برگزاری است.

حجت الاسلام علی نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به برگزاری طرح ارتقایی تابستانی انصار الحجه(عج) درکرمانشاه، گفت: طلاب شرکت کننده در طرح ارتقایی به عنوان یک برنامه فرهنگی و علمی در کنار سایر دروس از برکات چشمه جوشان کتاب نهج البلاغه بهره مند می شوند.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه کتاب ارزشمند نهج البلاغه که از چشمه سار حضرت امیرالمومنین(ع) و تاییدات الهی سرچشمه می گیرد، افزود: نهج البلاغه، فوق کلام مخلوق و اعجاز در فصاحت و بلاغت است.

مدیر مدرسه حوزه علمیه امام خمینی(ره) از استقبال چشمگیر طلاب دوره ارتقایی تابستانه از اجرای طرح « نهضت جهانی نهج البلاغه » خبر داد و گفت: طرح «نهضت جهانی نهج البلاغه» با شرکت ۲۵۰ نفر در کرمانشاه، در حال برگزاری است.

وی در پایان گفت: در راستای سفارشات امام راحل، مقام معظم رهبری و مراجع معظم تقلید نسبت به اهمیت نهج البلاغه، طلاب شرکت کننده در طرح ارتقائی، در قالب 3 برنامه کل نهج البلاغه را ظرف  45 روز، حداقل یک دور همخوانی می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha