چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن استان بوشهر

حوزه/ نفرات اول تا سوم مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم در مجتمع شهید بهشتی علوم پزشکی بوشهر معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، نفرات اول تا سوم مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم در مجتمع شهید بهشتی علوم پزشکی بوشهر معرفی و تجلیل شدند.

در این مسابقات که با 10 داور استانی و دو ناظر برگزار شد از میان 232 شرکت کننده در رشته حفظ کل قرآن کریم زینب حسین آبادی و شهربانو صادق زاده به ترتیب رتبه اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین وجیهه درویشی مقام برتر در رشته حفظ ۲۰ جزء را کسب کرد و رباب حسینی، زینب پاریابی، محبوبه حسنی در رشته حفظ ۱۰ جزء به ترتیب حائز مقام اول تا سوم در این رشته قرآنی شدند. همچنین در رشته حفظ ۵ جزء زینب حسینی، رقیه رستم جبری و محدثه امینی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته قرائت ترتیل زهرا کشاورز، نرجس شریف زادگان، سمیه‌سادات بحرانی به ترتیب رتبه اول تا سوم، سیده‌ علیه حسینی، سیده شکوفه حسینی و سمیه زنده بودی در رشته قرائت تحقیق به ترتیب مقاوم اول تا سوم این رشته‌های قرآنی را کسب و به مرحله کشوری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه پیدا کردند.

گفتنی است برترین‌های معرفی شده به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha