پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ثقه الاسلام تبریزی

حوزه/ سازمان زیباسازی شهرداری تبریز، فراخوان طراحی یادمان شهید ثقه الاسلام تبریزی را با هدف یادبود واقعه عاشورای ۱۳۳۰ قمری منتشر کرد.

رضا خلیلی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، اظهار داشت: سازمان زیباسازی شهرداری تبریز، فراخوان طراحی یادمان ثقه الاسلام تبریزی را با هدف یادبود واقعه عاشورای ۱۳۳۰ قمری منتشر کرد که این فراخوان بنا به تصویب هیئت مدیره سازمان مبنی بر تکریم رشادت ها و قهرمانی های شهید میرزا علی ثقه الاسلام تهیه و منتشر شده است.

وی با اشاره به شرایط ساخت و مهلت ارسال آثار اظهار داشت: مهلت ارسال آثار تا پایان وقت ادارای ۲۰ شهریور امسال می باشد که علاقمندان برای ارسال آثار باید فرم ثبت نام را تکمیل کنند.

خلیلی با تشریح ویژگی های طرح تصریح کرد: طرح ارائه شده باید به لحاظ فرم و زیبایی شناسی قابلیت برقراری ارتباط موثر با مخاطب را دارا باشد و اصول زیباشناسی و ارتباط با فضای شهری و محل نصب، در طراحی لحاظ شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز ادامه داد: طرح باید به صورت حجمی ترکیبی و با در نظر گرفتن مولفه های تاریخی شخصیت شهید میرزا علی ثقه الاسلام و واقعه عاشورای ۱۳۳۰ قمری، در قالبی نو ارائه گردد.

وی تاکید کرد: طراحی پایه و محیط محل نصب بر عهده سازنده اثر است و از این رو باید در کنار اجرای ماکت، پایه مناسب نیز طراحی شود.

خلیلی با اشاره به اینکه جنس پیش بینی شده برای ساخت یادمان از متریال پایدار انتخاب شود، ابراز داشت: اندازه ماکت باید یک دهم اندازه واقعی آن باشد، محل نصب اثر نیز میدان دانشسرا خواهد بود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: از تمامی هنرمندان دعوت می گردد ماکت پیشنهادی خود را برای شرکت در این فراخوان، به نشانی دبیرخانه سازمان، واقع در تبریز - خیابان آزادی، حدفاصل چهارراه لاله و ابوریحان، ضلع غربی بازار روز، جنب بانک شهر، کدپستی ۵۱۷۵۷۵۵۳۷۱ ارسال کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha