پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تبلیغات اسلامی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری همایش منطقه‌ شمالغرب پیرغلامان اهل بیت(ع) در تبریز در ماه محرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت ‌الاسلام والمسلمین سیدشهاب ‌الدین حسینی، ظهر امروز در جلسه ساماندهی هیئات مذهبی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با اشاره به تهدیدهای دشمنان علیه عزاداری ماه محرم اظهار داشت: دشمن با مطرح کردن مباحثی در قالب تشیع لندنی و موضوعاتی در حوزه وهابیت، توطئه های خود را شروع کرده و قصد دارد در ایام محرم و به ویژه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هجمه‌ هایی وارد کند.

وی ادامه داد: آسیب‌ های حوزه‌ عزاداری ماه محرم رصد شده و به صورت برنامه ‌ریزی ‌شده، جلسات بصیرت ‌افزایی با محوریت محتواسازی برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این که آسیب ها ی زیادی در برنامه های ماه محرم وجود دارد، تصریح کرد: باید برای ۱۰ آسیب مهم و حساس برنامه ‌ریزی کرده و به صورت تخصصی در رسانه ملی و فضای مجازی اطلاع رسانی کنیم.

حجت ‌الاسلام والمسلمین حسینی همچنین از برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه هیئات مذهبی خبر داد و عنوان کرد: کارگاه‌ هایی برای هیئات شاه‌ حسین ‌گویان و خواهران مبلغه برگزار می شود، همایش ‌هایی نیز به صورت کارگاهی و منطقه ای برگزار خواهیم کرد تا از میزان این آسیب ها کاسته شود.

وی در ادامه چاپ کتابی در حوزه اشعار آیینی، تجدیدنظر در مجوزهای هیئات مذهبی، محتواسازی در شورای ماه محرم صدا و سیما و برگزاری همایش منطقه‌ شمالغرب پیرغلامان اهل بیت(ع) در تبریز را از جمله برنامه های ماه محرم امسال برشمرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: مردم و هیئات مذهبی باید توجه داشته باشند تا عزاداری‌ های ماه محرم قبل از عید غدیر آغاز نشود، چرا که باید عید غدیر به عنوان یک عید مهم مسلمانان و شیعیان باید به صورت ویژه بزرگ داشته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha